כוכב קופה ראשית בחר לבנו שם תנ"כי מהמם

השחקן דניאל סטיופין ואשתו סהר בחרו לבנם הקטן את השם "איתי" - שם שמופיע פעמיים בתנ"ך | התינוק הקטנטן נולד בשעה שסטיופין הציג בקאמרי: "התבשרתי שמאשה כבר לא חודש תשע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 20:34 ח בסיון התשפג

כוכב קופה ראשית בחר לבנו שם תנ"כי מהמם
כוכבי "קופה ראשית", דניאל סטיופין, צילום: צילום: מתוך "קופה ראשית" - באדיבות כאן 11

שמונה ימים לאחר לידת בנו של שחקן הטלוויזיה והתיאטרון דניאל סטיופין, נערך טקס ברית המילה במהלכו נתן לתינוק הקטנטן השם בו בחרו הוריו - איתי. השם איתי מופיע בתנ"ך בשתי הזדמנויות שונות: איתי הגיתי מוזכר בספר שמואל, ומסופר כי היה נאמן לדוד המלך בזמן מרד אבשלום. איתי בן ריבי היה גם הוא אחד מגיבורי דוד. 

מאשה כבר לו חודש תשע

נזכיר כי בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו בישר כי נולד לו בן, וסיפר שגילה שהפך לאבא בפעם השנייה - באמצע הופעה בתיאטרון. "אתמול בזמן שאני בהצגה התבשרתי שמאשה כבר לא חודש תשע ושהפכתי לאבא בפעם השנייה בחיי", כתב בהומור, רומז לדמותו הטלוויזיונית, כשלמעשה לאשתו קוראים סהר, ויש להם כבר בת משותפת

"רציתי להיות שם עם סהר ועם הפלא הקטן שרק פקח את העיניים בפעם הראשונה" שיתף, "אבל הייתי מרחק רבע שעה הליכה מהם על הבמה של תיאטרון הקאמרי, מוקף בקאסט של חברים אהובים, שהתרגשו ועטפו אותי. זה היה עוצמתי". השחקן המשיך והתבדח: "אגב נראה לי שאחרי מה שקרה אתמול אני בקרוב חוזר לשוק פנויים פנויות", כתב על היעדרותו מבית החולים בזמן הלידה. "אז תחליקו אותי ימינה".