הבן של האושייה החרדית ניצל בנס: "אלוקים רצה אחרת"

אבישג ויחזקאל הלפרין עברו אירוע לא נעים שעות ספורות לפני חג השבועות, כאשר רכב התנגש בהם על הכביש המהיר בדרך לירושלים. "ברוך ה' לא קרה משהו מסוכן. תודה לאלוקים שאין נפגעים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 17:32 ח בסיון התשפג

הבן של האושייה החרדית ניצל בנס: "אלוקים רצה אחרת"
תאונת דרכים, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

ניצלו בנס: אבישג סלומון ויחזקאל הלפרין מציינים בימים אלו חודשיים לחופה המרגשת, ובשבוע שעבר קיבלו עוד סיבה לחגיגה. שעות בודדות לפני חג השבועות, השניים עברו תאונת דרכים בכביש המהיר לירושלים, כאשר רכב נכנס בהם מאחור בעודם בדרך למשפחת הלפרין. "אלוקים רצה אחרת", סיפרה אבישג בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. 

"אלוקים הזיז את ההגה של יחזקאל שניה לפני שהיינו מתרסקים"

"יחזקאל יצא מהרכב וישר רץ לראות מה איתי, כי דפקתי את הראש מהבום", סיפרה הצעירה לעשרות אלפי העוקבים, "היינו בשוק. כמעט נכנסנו בגדר ההפרדה ואלוקים הזיז את ההגה של יחזקאל שניה לפני שהיינו מתרסקים". 

הלפרין תיארה גם את תחושות ההלם והחרדה שליוו אותה בעקבות האירוע, "הייתי נפגעת חרדה קשה, לא הפסקתי לרעוד". מפאת קוצר הזמן לפני החג, הזוג הצעיר החליט להתפנות למרפאת טרם בבני ברק, ולעשות את החג והשבת אצל סבתא של אבישג. "ברוך ה' לא קרה משהו מסוכן. הרופא אמר שלי נמתח השריר בצוואר בצורה חזקה ויחזקאל קיבל מכה בגב. תודה לאלוקים שאין נפגעים", סיכמה הלפרין. 

יחזקאל הוא בנה של ננה הלפרין, אשת עסקים, יזמית ופעילה חברתית שמתגוררת בשכונת יוקרה בבני ברק ומוכרת בעיקר בזכות השתתפותה התוכנית הדוקו-ראליטי של הוט "בנות ברק". אבישג היא בתו של כוכב הרשת המוכר שוקי סלומון ורעייתו תמי.