כוכבת הילדים התפוצצה על גיורא חמיצר: מה עובר עליך?

דון לני גבאי שכיכבה בסדרה "השביעיה" לפני עשור, יוצאת נגד החלטת יוצר הסדרה להפיק עונת איחוד - ללא השחקנים הוותיקים: "הם נראים לי אנשים מקסימים, אבל מה הקשר? גיורא, מה עובר עלייך?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 17:07 ח בסיון התשפג

כוכבת הילדים התפוצצה על גיורא חמיצר: מה עובר עליך?
גיורא חמיצר, יוצר "השמיניה", צילום: דון לני-גבא85 CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

הסדרה חוזרת בגרסת טיקטוק והשחקנית הוותיקה תוקפת את הליהוקים החדשים: הפריצה הגדולה של השחקנית והמדבבת דון לני גבאי הייתה עם התפקיד של "רוני" בסדרת הנוער המצליחה "השמינייה" בה השתתפה במשך חמש עונות. לאחרונה, עשר שנים אחרי שהסדרה ירדה מהמסכים, היוצר גיורא חמיצר הודיע חגיגית כי הוא מפיק עונת איחוד - אולם ללא השחקנים הוותיקים. לני גבאי מיהרה להצטרף היום (א') לביקורת על העונה החדשה, שלא רק השחקנים הוחלפו בה, אלא גם הקונספט כולו.

"גיורא, מה עובר עלייך? אתה באיזה משבר גיל 70?"

כאמור, כל עונת האיחוד תהיה על טהרת הטיקטוק, "דרמת פור-יו", עם אלפי סרטונים בהם יככבו שחקנים כוכבי טיקטוק. "ניסיתי לא להגיד שום דבר, לא לעשות שום דבר - מתוך כבוד שיש לי לגיורא, ויש לי המון כבוד לגיורא" פתחה וכתבה השחקנית בהודעה שפורסמה, "אבל אני פשוט לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את הדברים שאני רואה. כשאומרים לאנשים 'השמינייה', אז הם מדמיינים אותנו - לא מדמיינים 8 אנשים חדשים שמה הקשר שלהם בכלל?"

טיקטוק, הסתה ברשתות החברתיות

טיקטוק, הסתה ברשתות החברתיות צילום: shutterstock

עוד הבהירה, "שזה לא יצא נגדם, הם נראים לי אנשים מקסימים ממש, אבל מה הקשר? אני לא מבינה", ולסיום פנתה ליוצר הסדרה ותקפה: "גיורא, מה עובר עלייך? אתה באיזה משבר גיל 70? אל תגרור אותנו לתוך הדבר הזה".