לקארין קליינברג נמאס: "תפסיקו עם השאלות האלה"

אישה אחת שאלה את קארין קליינברג מה עם ילד נוסף, ולא הפסיקה גם כשקארין הודתה שהם מנסים. הסיטואציה המרגיזה הזו גרמה לאושייה לפרסם פוסט באינסטגרם ולבקש, "תפסיקו עם השאלות האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 09:06 ח בסיון התשפג

לקארין קליינברג נמאס: "תפסיקו עם השאלות האלה"
צילום: אורטל קיות

רק לפני ימים ספורים אושיית הרשת קארין קליינברג, יוצאת "המירוץ למיליון" ובעלת מותג כיסויי ראש, חגגה יום הולדת שנה לבנה איתי. אלא שלמרות התמונה המשפחתית השמחה שהאושיה משדרת, לא הכל מושלם. אתמול (שבת) קליינברג בחרה לחשוף שיחה קשה שחוותה, אחת מרבות. "פתאום בלי שום הכנה היא כיוונה את הנשק שלה אליי", תיארה קליינברג בפוסט באינסטגרם, "וירתה בי צרור של שאלות".

קארין קליינברג נשאלה על ילדים נוספים: "השאלות שלך ממש כמו יריות"

במהלך השיחה המדוברת השואלת התעניינה, "נו, יאלה, מתי עוד ילד?", ולא ויתרה גם כשהאושיה השיבה שוב ושוב, "בעזרת השם". השואלת המשיכה להציק עם שאלות, והעיזה אפילו לשאול לגבי טיפול, אלא שאז קליינברג התפוצצה והשיבה, "שום טיפול, פשוט מנסים ולא מצליחים". השיחה המטלטלת גרמה לאושיה לפנות לעוקבות שלה בתחינה, "תפסיקו עם השאלות האלה", היא ביקשה, "לא בילד ראשון לא בילד שני ולא בילד שישי".

האושיה חשפה בפתיחות את הבדיקה שביצעה, שבה קיוותה לראות שני פסים אך נתקלה בפס אחד. "השאלות שלך ממש כמו יריות שמכוונות ישר ללב שלי", תיארה, "והן נוגעות בנקודה הכי רגישה שיש". האושיה שיתפה את העוקבות ברצון להרחיב את המשפחה ולזכות בנס, "אז בבקשה מכן שיקלו מילים", ביקשה שוב, "אתן לא יודעות כמה כח יש במילים".