קארין קליינברג הסכימה לוותר: "לא אכפת לי להפסיד עשרות אלפי שקלים"

אושיית הרשת הדתית החליטה להוציא את בנה הקטן מהמסגרת, אבל ההחלטה גררה משבר לא קטן: "נסעתי לבית הוריי, מרימה את עייני לשמיים ומבקשת מבורא עולם שיעזור לי למצוא פתרון למצב שהעציב אותי כל כך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 21:34 כו באייר התשפג

קארין קליינברג הסכימה לוותר: "לא אכפת לי להפסיד עשרות אלפי שקלים"
קארין קליינברג, צילום: ללא

אושיית הרשת הדתיה קארין קליינברג התפרסמה בזכות השתתפותה בתכנית "המירוץ למיליון, כיום היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים.  לפני כחודשיים סיפרה שהמטפלת אליה רשמה את בנה הקטן, איתי, הודיעה לה כי אינה יכולה לשמור עליו יותר. היום (ד') שיתפה קליינברג בהתלבטות קשה שעמדה בפניה. האם לצאת לחופשה יקרה שהוזמנה מראש, למרות שאין מסגרת לבנה הקטן?

"מצד אחד כל כך חיכינו שאיתי יכנס למסגרת ואז גם נוכל לטוס ללונדון בצורה רגועה ומצד שני המסגרת לא מתאימה לו וזה הכניס אותי ללחץ של 'מה יהיה? האם נצטרך לוותר על הטיסה ולהפסיד עשרות אלפי שקלים? מה עושים?'" פתחה וכתבה קליינברג בפוסט ששיתפה בחשבון האנסטגרם שלה.

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון צילום: באדיבות המצולמת

"מרימה את עייני לשמיים ומבקשת מבורא עולם שיעזור לי למצוא פתרון"

"הייתי עצובה ממש, וכל כך חיכיתי לבכות ולפרוק, אבל איתי שלי היה איתי כל היום אז שמרתי את הבכי" שיתפה, "שלחתי הודעה לאבא שלי שאני צריכה לדבר איתו כי אני מאוד עצובה. נסעתי לבית הוריי, מרימה את עייני לשמיים ומבקשת מבורא עולם שיעזור לי למצוא פתרון למצב שהעציב אותי כל כך".

אושיית הרשת תיארה את השיחה עם הוריה, "'לא אכפת לי להפסיד עשרות אלפי שקלים שילכו כפרה, אני רק רוצה שיהיה טוב לאיתי' אבא שלי מתקרב מחבק ואומר 'אל תדאגי לטיסה , תטוסו הכל יהיה בסדר אם נצטרך אנחנו נשמור עליו'", כתבה, וסיפרה עד כמה דבריו היו משמעותיים עבורה: "במשפט וחיבוק אבא ריפא את הלב העצוב והכאוב. בורא עולם הקשיב לתפילותיי".

לסיכום, כתבה קארין, "שנה שלמה שהזוגיות שלנו זזה הצידה, אני יודעת שחלק מכן מזדהות עם זה הצמא לזוגיות, לביחד, לרק 'אני והוא', להגשמת חלומות משותפים", ואיחלה לעוקבות שלה: "הלוואי ובעז"ה נזכה שילדינו יגדלו במקומות הכי טובים והכי שיפתחו אותם כמעט בדיוק כמו שאנחנו רוצים. מותר לנו לא להתפשר!"