עמית סגל על אוהדי בית"ר: חבל שלא צעקו "דמוקרטיה"

העיתונאי התייחס לאירוע הפריצה של אוהדי בית"ר למגרש בגמר גביע המדינה והשווה למפגינים נגד הרפורמה שחוסמים כבישים. סגל עקץ את ערוץ 13: "היו קובעים על סמך רחפן ש-170,000 אוהדים השתתפו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 13:33 ד בסיון התשפג

עמית סגל על אוהדי בית"ר: חבל שלא צעקו "דמוקרטיה"
סגל, עוקץ את עמי אשד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משווה למפגינים באיילון: לאחר אירועי גמר הגביע המדינה אמש (ג'), הביעו רבים זעם על הפריצה של אוהדי בית"ר למגרש. עמית סגל בחר להסתכל על זה מכיוון אחר ולהשוות את הפורצים דווקא למפגינים נגד הרפורמה שחוסמים כבישים: "ראשי האופוזיציה היו קושרים להם כתרים".

'היי' קטן לניצב עמי אשד היה מאפשר להם

"בושה וחרפה מצד אוהדי בית"ר ירושלים שבאקט אלים ותוקפני עקפו שוטרים, פרצו למגרש, גנבו את דגל הקרן, הפריעו למהלך העניינים התקין ומנעו את קיום טקס הענקת הגביע" פתח סגל, "כך לא ייעשה במקומותינו". למי שחשב שסגל אכן תוקף את אוהדי בית"ר, התבדה: "מה שהיה מצופה מהם באמת במקום זאת היה לרדת לנתיבי איילון, לסמן 'היי' קטן לניצב עמי אשד שהיה מאפשר להם את זה בכיף ולא רק בגמר גביע אלא בכל פעם שמתפרסם משהו לא לרוחם".

הקהל פורץ למגרש בתום המשחק

הקהל פורץ למגרש בתום המשחק. צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

עוקץ את ערוץ 13

"במקרה כזה" הוא מוסיף, "ראשי האופוזיציה היו קושרים להם כתרים כ'אזרחים הכי טובים במדינה הזו', משטרת תל אביב הייתה מאבטחת את הירידה לדשא באופן מסודר, בחדשות 13 היו קובעים על סמך רחפן ש-170,000 אוהדים השתתפו ובית הנשיא לא היה מזדעזע מהאוהדים אלא מזמן אותם לשיחות הידברות עם מכבי נתניה וההתאחדות לכדורגל. לחלופין, חבל שלא צעקו במקום 'יאללה בית"ר' את המילים "דמוקרטיה או מרד" מתי תלמדו?".

בהמשך, הסביר סגל בציוץ נוסף את דבריו וכתב: "הסיפור, בקיצור, אינו ההתפרצות למגרש שהרסה לאוהדי בית"ר הרבים ערב משמח. זה ראוי לכל גינוי, או בעצם לא לכל גינוי: כלי תקשורת, קובעי דעת קהל ופוליטיקאים שנירמלו ופיארו חודשים החרבת כל סממן ממלכתי, התפרצות לכל טקס זיכרון או עצמאות והפיכתו של איילון למדרחוב - מוטב שיידומו כעת".