גורי אלפי עף על הילדה: "כשהיא נשברת ובוכה, אני קורס יחד איתה"

השחקן והקומיקאי חוגג יום הולדת לביתו ומרגש בפוסט מצחיק וחשוף: "כשהיא נשברת ובוכה, אני קורס יחד איתה". אלפי משתף במשפטים הייחודיים רק לה: "למי שלא מכיר, מדובר בקיצור של 'שמע ישראל'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 13:06 ד בסיון התשפג

גורי אלפי עף על הילדה: "כשהיא נשברת ובוכה, אני קורס יחד איתה"
גורי אלפי, חוגג עם הילדה, צילום: Hadas Parush/Flash90

גאווה של אבא: גורי אלפי, הוא אחד האנשים המצחיקים בישראל, על זה אין עוררין. אבל אם תשאלו אותו, הוא אפילו לא הכי מצחיק במשפחה. לכבוד יום ההולדת של ביתו, הקדיש לה אלפי פוסט חגיגי באינסטגרם ואיחל לה מזל טוב בדרך שלו, שנון, מצחיק ומלא אהבה: "חכמה וחיובית ומצחיקה פי מיליון מכולנו".

"היא בגדול אורתודוקסית. פחות באגף המצוות והחוקים"

"שמעס" פותח אלפי את הפוסט ומסביר: "זאת קריאה, צרחה, תחינה, מקובלת מאוד אצלנו בבית. למי שלא מכיר, מדובר בקיצור של 'שמע ישראל', שהונהגה והושרשה על ידי הילדה השלישית, המכונה מליה, מליוש, מליושיס, ג'יני, שגם במקרה חוגגת היום יומולדת".

גורי אלפי |

גורי אלפי, לא הכי מצחיק במשפחה | צילום: Moshe Shai/FLASH90

אלפי מרחיב קצת על ביתו ומשתף: "היא בגדול אורתודוקסית. פחות באגף המצוות והחוקים, יותר מסורתית בקטע של מקוננת מקצועית לאירועים. בעיקר בגלל הווליום שלה ועוצמת הדרמה. אני גם אוהב את הקיצור שלה 'באלו'. שזה כמובן 'באלוהים' או 'נשבעת'. גם 'נודרת' נשאר גבוה ברשימת ההשמעות.

"שילוב רך וחצוף ואמיץ ונועז ופרוע של הלב"

"אבל לא יהיו פה רק השחרות" כותב אלפי, "הנה כמה הרמות לילדה הכי מפתיעה שאני מכיר. מליה היא באמת הבסטי שלי. אני אוהב לדבר איתה על הכל. לפעמים היא מנדבת קצת יותר מידע ממה שאני יכול להכיל. חוצמזה היא צמחונית על מלא, וחכמה וחיובית ומצחיקה פי מיליון מכולנו, והיא ממונה על המוסר והדרך והכבוד המשפחתי, ואנחנו לא יכולים לדמיין מי היינו בלעדיה. מזל טוב ילדה שלנו, שילוב רך וחצוף ואמיץ ונועז ופרוע של הלב".