גורי אלפי דורש מנבחרי הציבור: "כל דבר אחר ילך לספאם"

הקומיקאי והשחקן גורי אלפי פרסם הערב מונולוג שלם על המצב בישראל וציין למרות הכל הוא לא מתכוון לוותר - "לא לעצמנו ולא להנהגה שלנו. לא רוצה להתייאש. אין בזה תכלית". לנבחרי הציבור הוסיף שתי דרישות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/23 21:08 יז בניסן התשפג

גורי אלפי דורש מנבחרי הציבור: "כל דבר אחר ילך לספאם"
גורי אלפי | , צילום: Moshe Shai/FLASH90

המצב הביטחוני הקשה והדאגה הרבה מהמחלוקות בעם לא פוסחים על אף אחד, גם לא על הקומיקאי והשחקן גורי אלפי. "קשה להכיל את הכל. באמת", פתח וכתב הערב (ש') בחשבון האינסטגרם שלו.

"לא סטטיסטיקה ולא סקרים. לא מעוניין לשמוע על אלוהים. של אף אחד"

"החרדה. התסכול. השאלות המלחיצות, איך המדינה הזאת תיראה בעתיד ומה ישאר פה לדורות הבאים... זה לא מרפה", הוא כתב, אך הוסיף מיד כי אינו מוכן לוותר - "לא לעצמנו ולא להנהגה שלנו. לא רוצה להתייאש. אין בזה תכלית".

אלפי כתב שהוא גם לא רוצה עוד דיווחים, ולא מעוניין בפרשנות נוספת. "לא מעוניין בדף מסרים של אף אחד. בפוזיציות והגמוניה וחלוקה לשבטים. לא רוצה לשמוע מי אשם. לא מבקש ניתוחים והשוואות. מי היה פעם בתפקיד הזה, מי עשה ככה, מי דפק את מי והנה הדייסה שבישלתם לנו. לא יכול יותר לשמוע על צדק וזכות ו'מגיע לי' ו'ככה זה' ו'זה מה יש' ו'לא טוב לך תלך' וגם 'פעם היה חרא' ו'ככה זה בכל העולם' ו'עוד מלחמה אחת, מבצע אחד טירוף אחרון ואז כולם יהיו מורתעים באמת'. לא מעוניין בתיאוריות ביטחוניות ו/או סוציולוגיות, גם לא תיאולוגיה ובטח לא גימטריה. לא סטטיסטיקה ולא סקרים. לא מעוניין לשמוע על אלוהים. של אף אחד".

"כל דבר אחר ילך לפח של ההיסטוריה"

השחקן פנה לנבחרי הציבור וכתב להם: "כל מה שמעניין אותי בשלב הזה, וזה לא מסובך, זה הנוסח הבא: 1. אני לוקח אחריות. 2. הנה רעיונות חדשים לפתרון המצב. זהו! זה הכל! רק זה! כל דבר אחר ילך לספאם. כל דבר אחר ילך לפח של ההיסטוריה. שבוע טוב, מועדים לשמחה, בריאות לכולם".