אחרי החזרה לארץ: המהלך הבא של יעל שלביה

אחרי ששבה לארץ עם בן זוגה עומר אדם, הדוגמנית הבינלאומית עתידה להשתתף לראשונה במופע הפסטיגל 2023 לצד כוכבים גדולים כמו נועה קירל, יהודה לוי והראל סקעת

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 11:36 ד בסיון התשפג

אחרי החזרה לארץ: המהלך הבא של יעל שלביה
צילום: שי תמיר

הליהוקים למופע הגדול של חנוכה, הפסטיגל, נמצאים בימים אלה בעיצומם. אחרי שהודיעו על חזרתם של כוכבים גדולים כמו נועה קירל, יהודה לוי והראל סקעת, כעת הפקת הפסטיגל מודיעה על כוכבת חדשה שמצטרפת לראשונה למופע המוזיקלי הגדול.

יעל שלביה תשתתף בפסטיגל 2023

על פי פרסום של גיל משעלי, אחרי שחזרה לארץ עם בן זוגה עומר אדם, יעל שלביה עתידה להצטרף להפקת פסטיגל 2023. שלביה כבר שיחקה בעבר בסדרת הנוער "הפלמ''ח", אך זו תהיה הפעם הראשונה שהיא תשתתף במופע הגדול.

כוכבת הילדים נפרדת: "כאן הכרתי את בעלי לעתיד"

אחרי שכיכבה במופע הפסטיגל במשך 12 שנים ברצף, כוכבת הילדים אליאנה תדהר לא תשתתף במופע של שנת 2023. אחרי שהפרסום עורר סערה רבה, בעיקר בקרב הקהל הצעיר, תדהר החליטה להגיב על ההחלטה בסרטון משעשע באינסטגרם שלה, בו היא נפרדת מחבורת ילדים כועסים. בניסיון להסביר לילדים את הבחירה, תדהר השוותה את הפסטיגל לבית ספר. כמו שבלימודים יש חופש, כך גם כוכבת הילדים יוצאת לחופש גדול. וכמו שיוצאים לחופש אחרי 12 שנות לימוד, אליאנה יוצאת לחופש אחרי 12 שנות פסטיגל. "הפסטיגל זה הבית שלי", הודתה, "זאת המשפחה שלי".