ההחלטה של אושיית הרשת: "למרות שחזרתי בתשובה"

למרות שחזרה בתשובה, אושיית הרשת מורן כהן החליטה להתנקות באמת לפני חג השבועות ולהסיר מגופה את הקעקוע שעשתה כחילונית, "הוא מזכיר לי מאיפה הגעתי ואיזו דרך ארוכה עברתי, אבל אני מעדיפה שזה ייעלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 10:49 ד בסיון התשפג

ההחלטה של אושיית הרשת: "למרות שחזרתי בתשובה"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כשבחורה מחליטה לחזור בתשובה היא צריכה לעבור תהליך ארוך, בו היא נפרדת מהרבה הרגלים, בגדים והתנהגויות שונות. גם אושיית הרשת מורן כהן, בעלת מותג לכיסויי ראש ובגדים צנועים, עברה תהליך של חזרה בתשובה, אך במקרה שלה משהו אחד נשאר איתה - הקעקוע. כידוע, כאשר אדם חוזר בתשובה הוא לא מחויב להסיר את הקעקועים מעליו, ולכן כהן נשארה עם הקעקוע שעל רגלה.

"למרות שחזרתי בתשובה ואני לא חייבת להסיר את הקעקוע שלי"

אתמול (ג') אושיית הרשת החליטה לשתף את עשרות אלפי עוקביה בהחלטה שקיבלה. "למרות שחזרתי בתשובה ואני לא חייבת להסיר את הקעקוע שלי", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, "אני כבר שנה וחצי בתהליך של הסרת קעקוע". כהן הסבירה שהסיבה לכך היא שהקעקוע מפריע לה והיא רוצה את הגוף שלה נקי, "בדיוק כמו שבורא עולם ברא אותי".

את הקעקוע בקרסול כהן עשתה בגיל 18, ובגיל 27 החליטה להגדיל אותו. "הוא מזכיר לי מאיפה הגעתי ואיזו דרך ארוכה עברתי", הודתה האושייה, "אבל אני עדיין מעדיפה שזה ייעלם". כהן החליטה לסיים את התהליך ממש לפני חג מתן תורה, ולהגיע נקייה ולבנה, "עם הרגשה רוחנית טובה, שעשיתי עוד השתדלות קטנה למען בורא עולם".