יובל דיין מצפה: "לא בנויה למתח הזה"

יובל דיין, מהזמרות והיוצרות המצליחות והאהובות בישראל, הודיעה בהתרגשות באולפן ההקלטות שלה כי ביום ראשון הקרוב היא צפויה להוציא שיר חדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 16:49 ג בסיון התשפג

יובל דיין מצפה: "לא בנויה למתח הזה"
יובל דיין, צילום: יובל בניאן

יובל דיין, מהזמרות והיוצרות המצליחות והאהובות בישראל, נוהגת לשתף לא פעם את העוקבים ברשתות החברתיות ברגעים פשוטים וגם ברגעים מרגשים מהקריירה המוזיקלית שלה. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה, הודיעה היום (ג') בהתרגשות מאולפן ההקלטות כי ביום ראשון הקרוב היא צפויה להוציא שיר חדש. "יום ראשון בעזרת השם שיר חדש, די לא בנויה לכל המתח הזה", פרסמה דיין.

יובל דיין, מפרגנת לאחות

יובל דיין, מפרגנת לאחות צילום: Noam Revkin Fenton\ Flash90

יובל דיין פרגנה לאחות הקטנה בתמונה ממיסה

נזכיר כי לפני כשבועיים, העלתה דיין פוסט לאינסטגרם בו שיתפה תמונה של אחותה הקטנה עדי, שחגגה יום הולדת. "מזל טוב לאדם הכי טהור בעולם הזה", כתבה האחות הגדולה והמפרגנת והוסיפה, "חיים שלי בלב". התמונה גרפה אלפי לייקים והמגיבים הצטרפו לאיחולים. עדי, שביולי האחרון קיבלה את דרגת הסגן שלה בטקס צבאי, דומה דימיון רב לאחותה הגדולה, ברעמת התלתלים המפורסמת שלה וגם בגוון הקול הייחודי, העדין אך גם המחוספס.

"אני רוצה לספר לכם על הפלא הזה שנקרא עדי", שיתפה דיין את עוקביה בעבר, "כשמה כן היא, פשוט תכשיט שהעולם עונד לו". היא סיפרה על המחמאות להן זכתה אחותה הקטנה על שירותה הצבאי, "באצילות ואינטיליגנטיות הם דיברו על האופי הזך שלה, כמה שהיא דואגת לכולם ואימהית, כמה שאכפת לה מהזולת והיא ממוקדת ונחושה, אסרטיבית וצנועה בו זמנית, כמה יוזמה היא לוקחת וכמה היא יודעת להזיז הרים, כמה הם מעריכים אותה ואת פועלה וכמה היא תחסר להם בתפקיד הבא. עמדנו שם משתאים, לא כי הם חידשו לנו משהו. אלא כי פתאום כל השעות שהיא משקיעה שם, הבכי, התסכולים הצחוקים והתואר הנחשק שנקרא להיות קצינה בצה"ל הסתכמו למעגל אחד, של הערכה ופרגון, של אנשים שכולכם הייתם רוצים להיות חברים שלהם".