ראיון נטלי דדון לא נרגעת: "בא אחריי באופניים"

בשיחה עם חדשות כיפה, נטלי דדון משתפת בחוויה הקשה שעברה כשלא הורשתה להיכנס לבית קפה בגלל עמדתה הפוליטית, ובתחושות שמלוות אותה, "התכווצתי מההתנהגות הבריונית שלו"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/05/23 12:50 י באייר התשפג

נטלי דדון לא נרגעת: "בא אחריי באופניים"
נטלי דדון, צילום: כיפה

ברקע חילוקי הדעות בחברה הישראלית סביב הרפורמה המשפטית, נראים יותר ויותר אירועים מכוערים על רקע דעותיהם של אנשים. הפעם הייתה זו הדוגמנית נטלי דדון שהושפלה על רקע דעותיה הימניות. הדוגמנית שנאמה בשבוע שעבר בהפגנת הימין, שיתפה כי סורבה להיכנס לבית קפה כשבעל המקום אף הטיח בה עלבונות.

נטלי דדון לחדשות כיפה: "התכווצתי מההתנהגות הבריונית שלו"

בשיחה עם חדשות כיפה, דדון שחזרה את החוויה הקשה. "הייתי ביום צילומים לטוונטי סיקס, חברת אופנה שאני פרזנטורית שלה. עשינו הפסקה לקפה, נכנסתי למקום לקחת לנו כוס קפה ובעל המקום פשוט טרק בפניי את הדלת ולא הסכים לתת לי שירות", סיפרה הדוגמנית. "כאשר נכנסתי לשוחח איתו כינה אותי 'פרחה' ולאחר שיצאתי מהמקום בא אחרינו באופניים והסביר שהוא יבחר את מי להכניס אליו לעסק".

אושיית הרשת הזדעזעה מהסיטואציה. "מעולם לא נתקלתי בהתנהלות כזו", שיתפה בכאב, "לא הייתי מוכנה וממש התכווצתי מההתנהגות הבריונית שלו. לא האמנתי שאדם, שמעולם לא הכיר אותי ולא יודע מי ומה אני באמת, כי הרי כל אחד ואחת מאיתנו הם הרבה מעבר למה שמוצג ברשת או בתקשורת, מדבר ומתייג אותי באופן כל כך מוחלט מבלי שהיה טריגר לכך".

למרות החוויה המטלטלת שעברה, דדון מנסה להוציא מזה את הטוב ביותר. "הייתי רוצה להעביר מסר לכלל החברה הישראלית", אמרה לכיפה, "שהילדים שלנו מביטים עלינו, למדים מאיתנו כיצד יש לנהוג. בואו נלמד אותם כבוד הדדי ואהבת חינם".