אראל סג"ל מבהיר: "סירבתי להשתתף בה מסיבותיי"

העיתונאי ואיש התקשורת, אראל סג"ל, התייחס לכתבה בעקבות פירוק להקתו, "נאג' חמאדי", וציין כי הוא סירב להשתתף בה: "היא נעשתה בלעדיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 01:30 ג בסיון התשפג

אראל סג"ל מבהיר: "סירבתי להשתתף בה מסיבותיי"
אראל סג"ל, צילום: CC BY-SA 4.0, דיגיטל כאן תאגיד השידור הישראלי

להקת העיתונאים נאג' חמאדי ידועה ברוקנרול הבועט שלה ומגוון האנושי שלה היו חברים חמישה עיתונאים: דרור גלוברמן, אראל סג"ל, דרור פוייר, אור הלר וטל עזר. אך האידיליה הופרה לפני כשלושה חודשים האחרון כאשר סולן הלהקה, עיתונאי ידיעות אחרונות דרור פוייר, שלח לחבריו ללהקה כי הוא מפרק את השותפות בעקבות דעותיו של עיתונאי ערוץ 14. בעקבות הפירוק, הערב (ב') שודרה כתבה בתכנית "הצינור" בה השתתפו ארבעה מחברי הלהקה, מלבד אראל סג"ל.

סג"ל התייחס לכתבה בעמוד הטוויטר שלו, וחשף מדוע הוא לא השתתף בכתבה. "הבהרה: הכתבה נעשתה בלעדיי. סירבתי להשתתף בה מסיבותיי. (הודיעו לי בצהרים, שהוכנס סינק שלי לכתבה, מתוך ראיון אחר שנערך בהקשר לבן וינון ברדיו 103). בריאות לכולם", כתב העיתונאי.

חבר הלהקה של אראל סגל פירק את השותפות בגלל דעותיו - כך הוא הגיב

כאמור, סולן הלהקה, עיתונאי ידיעות אחרונות דרור פוייר שלח לפני כשלושה חודשים לחבריו ללהקה כי הוא מפרק את השותפות בעקבות דעותיו של סגל. "אני כותב לכם את זה אחרי כמה לילות של התחבטויות. נכון לעכשיו יהיה לי קשה מאוד להופיע עם סגל, כל ערב הוא מטנף על כל מה שאני מאמין בו, על מה שאני מחשיב לחשוב ועל כל מי שאני מעריך. וגם עליי באופן אישי. ככה אני חווה את זה, לא מתאים לי".

צילום: CC BY-SA 4.0 JS

פוייר המשיך וטען: "לא מתאים לי לשיר עם מי שבערב אחד קורא לכם ולי טפילים על הרוח. ובערב הוא מגיע לנגן רוקנרול - אחד הביטויים הטהורים של הרוח החילונית כמו שאני רואה אותה. בשבילי זה קדוש, אני טפיל על הרוח?"

סגל משאיר פתח לקאמבק: "אנחנו עם אחד"

סגל עצמו, פרסם את ההודעה בתוכניתו הלילית בערוץ 14, הדוח של אראל והגיב לחברו ללהקה: "פויר מתכוון למונולוג שבו טענתי שבאותה מידה שבה החרדים מסומנים כטפילים על החומר, אפשר לטעון שהחילוניות הישראלית העכשווית היא טפילה על הרוח, וכוונתי הייתה לרוח היהודית המקראית שמרחפת מעל מגילת העצמאות". סגל סיים ונתן פתח לחזרת הלהקה לפעילות: "אם זה תלוי בי, הנר עדיין דולק, כי אנחנו עם אחד".