נועה קירל? "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיו לה"

לקראת יום ארוך של הצבעות בכנסת על תקציב המדינה, התייחס יו"ר ועדת הכספים משה גפני לנציגה הישראלית באירוויזיון ואמר: "הבת שלי לא יודעת מי זו נועה קירל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 10:06 ב בסיון התשפג

נועה קירל? "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיו לה"
גפני, אמירה חריגה על הזמרת , צילום: שריה דיאמנט

אמירה חריגה: מאז הסתיים האירוויזיון, נועה קירל עדיין נמצאת תדיר בכותרות ועתה, היא מקבלת התייחסות מפתיעה גם מחבר הכנסת משה גפני, יו"ר ועדת הכספים. הבוקר (ב') עם תחילת דיוני התקציב בכנסת, התייחס גפני גם לנציגה הישראלית לאירוויזיון ואמר: "הבת שלי לא למדה על נועה קירל! אז בגלל זה לא מגיע לה תקציב?"

גפני לנועה: "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיה לה"

את הדברים, אמר גפני בעת שנאם על דוכן הכנסת בנושא הצעת חוק הפחתת הגירעון. גפני תקף את הטענות נגד הציבור החרדי ואמר: "הבת שלי לא למדה על נועה קירל! אז בגלל זה לא מגיע לה תקציב?" לאחר מכן גם הוסיף אמירה חריגה על נועה קירל כשאמר: "הייתי תורם לה קצת בגדים שיהיה לה".

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה לדבריו של גפני: "בזמן שנועה קירל מייצגת בעולם את פניה היפות של ישראל- ח"כ גפני דואג להזכיר לעולם את החושך שלא נאפשר כאן. נועה- את מדהימה , חזקה ומעצימה, כנראה שתסתדרי גם בלי גפני". 

נועה קירל

נועה קירל, הגיעה לדוכן הכנסת צילום: רפי דלויה

נועה קירל סיפרה לרב: אמרתי ברכות השחר בבוקר האירוויזיון

כזכור, כשנועה קירל חזרה מגמר האירוויזיון, אחרי שהגיעה למקום השלישי, התיישבה הזמרת בסמוך לרב של גוש עציון, הרב רימון. המפגש המשעשע בין השניים פורסם, והרב שיתף על הפגישה ביניהם. "אני על המטוס", כתב הרב, "על כל המסכים כתוב כל הכבוד לנעה, גאים בך". הרב, שלא זיהה את הנוסעת שלצידו, שאל אותה האם היא יודעת במי מדובר ומי זאת הנועה הזו.

"זו אני", השיבה לו קירל. "אז מה עשית? מדוע יש שלטים לכבודך?" התעניין הרב. קירל שיתפה את הרב כי זכתה במקום השלישי בתחרות והופתעה שהרב לא זיהה אותה. האם אילנה והבת הנרגשות סיפרו לרב שסבה של נועה היה רב בעצמו, וסופר סת"ם, ונועה הוסיפה שבבוקר האירוויזיון אמרה ברכות השחר ולא הפעילה את הפלאפון בשבת.