הרב אברהם סתיו קורא לגנות את דברי נתניהו: "הנה, אני מתחיל"

הבוקר גינה ראש הממשלה את הביקורות על החרדים והשווה אותם ל"תעמולה אנטישמית". הרב אברהם סתיו סבור כי האמירה זהה לאמירות הקשות שהופנו נגד השרה גלית דיסטל וקורא לגנות את דברי נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 21:46 א בסיון התשפג

הרב אברהם סתיו קורא לגנות את דברי נתניהו: "הנה, אני מתחיל"
הרב אברהם סתיו, צילום: מרים צחי

"תעמולה אנטישמית": בתקופה האחרונה, במיוחד על רקע העברת התקציב, מתרבות בציבור אמירות קשות כנגד הציבור החרדי. רק השבוע אמרה עליהם מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן כי הם "מוצצים את הדם", אמירה חריפה עליה התחרטה בהמשך. על רקע כל אלה, גינה הבוקר ראש הממשלה את הביקורת כלפי החרדים ואמר שהם "העתק הדבק של התעמולה האנטישמית שהכרנו". הרב אברהם סתיו סבור כי הגינוי של נתניהו, ראוי בעצמו לגינוי. 

"אלא אם כולנו נתגייס עכשיו יחד לגנות את דבריו": הביקורת על נתניהו

בעמוד הטוויטר שלו, כתב הרב סתיו: "אחיי מימין, כדאי שנבין: כשראש הממשלה אומר שההתבטאויות נגד חרדים הן 'ממש העתק הדבק של התעמולה האנטישמית שהכרנו בתקופות האפלות בתולדות עמנו', יותר אי אפשר להתלונן כשמשמאל משווים את גלית דיסטל לגבלס או מזהים תהליכים" הוא כותב. הרב סתיו מוסיף: "אלא אם כולנו נתגייס עכשיו יחד לגנות את דבריו. הנה, אני מתחיל" כתב.

נתניהו הבוקר, גינה את הביקורת על החרדים

נתניהו הבוקר, גינה את הביקורת על החרדים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"שום הסתה לא תמנע מאיתנו להעביר את התקציב"

הבוקר, בישיבת הממשלה המיוחדת במנהרות הכותל, אמר נתניהו: "ילד חרדי ודתי לא צריך לקבל פחות מילד חילוני. ילד חרדי הוא לא חצי ילד. אף אחד לא צריך לראות את דברי הבלע בטלוויזיה וקריקטורות שהם העתק הדבק מהתעמולה האנטישמית. שום הסתה לא תמנע מאיתנו להעביר את התקציב. למיליארדים למנסור עבאס אתם לא קראתם לזה ביזה כי אתם מהצד הנכון, איזה צביעות, איזה שקר".