נועה קירל לא מעכלת: "אני לא חושבת שאצליח מתי שהוא"

נועה קירל ייצגה את מדינת ישראל באירוויזיון וסיימה במקום השלישי בגמר התחרות. כעת היא מסכמת את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, ומודה, "לא חושבת שאצליח מתי שהוא לעכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 12:49 א בסיון התשפג

נועה קירל לא מעכלת: "אני לא חושבת שאצליח מתי שהוא"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שבוע חלף מאז נועה קירל עמדה על הבמה בליברפול וייצגה את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון. אחרי שסיימה במקום השלישי והמכובד היא יצאה לחופש קצר להתרעננות עם חברות, ואתמול (שבת), שבוע בדיוק מהגמר, היא התפנתה לסכם את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "לקח לי כמה ימים לסכם את הטירוף שחוויתי שנקרא אירוויזיון", פתחה את הפוסט.

נועה קירל מסכמת את החוויה: "לא חושבת שאצליח מתי שהוא לעכל"

"לעכל אני לא חושבת שאצליח מתי שהוא", כתבה קירל בכנות. "הודיעו לי שנבחרתי לייצג את מדינת ישראל ביולי 2022, עברו עשרה חודשים והנה אני, נועה הקטנה מרעננה, עומדת עם דגל ישראל על בימת האירוויזיון, מסתכלת מסביבי ולא מאמינה שאני נמצאת שם". קירל תיארה את הדרך הארוכה שעברה בדרך, "עבדתי קשה. התרגשתי. שמחתי. בכיתי. נפלתי. כאבתי. אבל בעיקר התגאתי. התגאתי לייצג מדינה שלמה ולדעת שכולכם מאחוריי".

למרות שהייתה רחוקה מכולם, הזמרת הצעירה הצליחה להרגיש את האהבה העצומה שהעניקה לה המדינה. "התגובות שאני מקבלת מכם מהרגע שזה התחיל מרגשות אותי ומחממות לי את הלב. הזדמנות לומר לכם תודה. על החיבוק שאני מקבלת. על הפרגון, האהבה, התמיכה, העזרה בהצבעות. הלכתם איתי יד ביד וזו תחושה שלעולם לא אצליח להסביר". את המשך הפוסט שלה קירל הקדישה לאמירת תודות לכל האנשים שליוו אותה, וסיימה, "ושוב, תודה לכם ועליכם. הייתה לי הזכות לייצג את מדינת ישראל".