קורין גדעון משתפת: "לא שומעים מספיק"

אשת התקשורת, משפתפת בפוסט מיוחד על הצד החרדי במשפחתה ומדגישה כי לא כל המגזר מקשה אחת: "גם בני ובנות הזוג שלהם עובדים - קטע נכון?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/23 22:55 כט באייר התשפג

קורין גדעון משתפת: "לא שומעים מספיק"
קורין גדעון וחילי סורוצקין, צילום: אור גפן

השיח נגד החרדים: בתקופה האחרונה הציבור החרדי עומד בעין הסערה, בעיקר סביב העברת התקציב והכספים הקואליציונים. למרות הביקורת הקשה, יש מי שמנסה לראות צדדים אחרים במגזר העצום. כך למשל קורין גדעון, שנשואה לאדם שגדל במשפחה חרדית, משתפת בפוסט מיוחד, על המשפחה החרדית שלה, שם כולם עובדים וחלקם אף עוסקים בביטחון המדינה: "אני מודה שגם לי היה נוח לחשוב כל מיני דברים בעבר".

"לא שומעים מספיק על חרדים כמו במשפחה שלי"

"לפעמים אני מרגישה שלא שומעים מספיק על חרדים כמו במשפחה שלי אז אני אספר בעצמי" כותבת גדעון, "לחילי יש 14 אחים ואחיות וכולם עובדים (ומשלמים מיסים כן), גם בני ובנות הזוג שלהם עובדים - קטע נכון?" היא כותבת.

קורין גדעון

קורין גדעון, משתפת על משפחתה. צילום: קשת 12

"שני גיסים שלי הם במערכות הביטחון עם סיווג בטחוני כ"כ גבוה שאין לי מושג מה הם עושים והם חרדים" ממשיכה גדעון לשתף על משפחתה, "והמשפחה שלנו בתכלס ולפי הנתונים - היא הרוב במגזר הזה.אני מודה שגם לי היה נוח לחשוב כל מיני דברים בעבר, במקרה הטוב קוראים לזה דעות קדומות , במקרה הרע - גזענות".

"חשוב להזכיר את העובדות"

גדעון מסיימת גם בביקורת מסויימת כלפי נציגי הציבור: "אני לא מסירה אחריות מהפוליטיקאים (גם החרדים) שהשיח הזה משרת להם את המנדטים אבל רק היה לי חשוב להזכיר את העובדות ואת ההבדל בין עובדות לדעות קדומות, קודם כל בשביל המשפחה שלי".