העיתונאית ריגשה: "רציתי לבקש סליחה אם בטעות יצא שפגעתי בחרדים"

לאחר שצייצה על תחושותיה כאישה במרחב הציבורי, מה שיצר שיח עם אחת העוקבות, כתבה העיתונאית דנה ספקטור ציוץ מרגש והדגישה: "אני חייבת לאנשים מאמינים המון. למדתי מהם ומצאתי בהם נחמה. סליחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/23 21:40 כט באייר התשפג

העיתונאית ריגשה: "רציתי לבקש סליחה אם בטעות יצא שפגעתי בחרדים"
חרדים, דנה ספקטור מרגשת , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ציוץ מרגש: בתקופה האחרונה הציבור החרדי עומד בעין הסערה, בעיקר סביב העברת התקציב והכספים הקואליציונים. למרות הביקורת הקשה, יש מי שמנסה לראות את המאחד על פני המפריד ובעיקר את האנשים כאנשים ולא כמכלול. העיתונאית דנה ספקטור צייצה, כי בעקבות דיון טוויטר עם אחת הגולשות, ייתכן ודברים שכתבה התפרשו כפגיעה בחרדים וביקשה סליחה: "הטענות הן להנהגה ולקיצונים".

"הכסף שלך טוב אבל הפנים שלך? פחות": הציוץ שהחל הכל

הכל החל בשרשור תמים של ספקטור בו טענה על היחס כלפי נשים במרחב הציבורי: "עד שלא מחקו לך את הפרצוף דווקא על מוצר שמיועד לך. כי הכסף שלך טוב אבל הפנים שלך? פחות. עד שלא אמרו לבת 14 שלך לרדת מהאוטובוס כי הגופייה שלה לא מתאימה לנהג, שהוא אגב בגיל של אבא שלה ומה המבט שלו בכלל עושה שם" כתבה ספקטור וסיכמה: "אין לי שום דבר נגד הציבור המאמין. אני הכי בעד. רק נגד זה. המחיקה שבחוץ".

"הטענות הן להנהגה ולקיצונים הנדירים שמעוותים מבחינתי דברי תורה"

אחת הגולשות, הגיבה לספקטור, מה שיצר שרשור ארוך בו שטחו את טענותיהם אחת כלפי השניה. בהמשך, העלתה ספקטור ציוץ נוסף וכתבה: "רציתי לבקש סליחה אם בטעות יצא שפגעתי בחרדים בתקופה ככ רגישה ומכאיבה שבה כולם מתקיפים אותם. הטענות הן להנהגה ולקיצונים הנדירים שמעוותים מבחינתי דברי תורה. אני חייבת לאנשים מאמינים המון. למדתי מהם ומצאתי בהם נחמה. סליחה".