מיכל הקטנה חשפה: זה מספר העוברים המוקפאים שיש לי

לאחרונה ביקשה מיכל ויצמן להתפלל עליה לילד שביעי והצליחה להרגיז נשים מטופלות פוריות, שטענו שהיא מנותקת. היום סיפרה שחקנית הילדים כי יש לה עוברים 18 מוקפאים, והסבירה: "אני כל הזמן בנאדם שחושב כמה צעדים קדימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/23 13:05 כח באייר התשפג

מיכל הקטנה חשפה: זה מספר העוברים המוקפאים שיש לי
מיכל ויצמן, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

בחודש שעבר דיווחנו על הבקשה המפתיעה על מיכל ויצמן, היא "מיכל הקטנה", שסרטון שלה בשמלה צמודה גרם לעוקבים לתהות האם היא בהיריון. "התשובה היא לא", הבהירה מי שיש לה שישה ילדים, "אבל אשמח שתתפללו בשבילי - מיכל בת סימון". לאחר הביקורת שנשמעה על כוכבת הילדים בקרב נשים בעלות בעיות פוריות, ויצמן חשפה היום (ו') כי יש לה לא מעט עוברים מוקפאים. 

"הרחם שלי מעולה, הכל תקין, הכל עובד ברוך השם"

"יש לי 18 עוברים מוקפאים, אז אני בסדר גם עם הגיל", חשפה ויצמן במהלך ראיון עמה ב"רדיו ynet". "אני כל הזמן בנאדם שחושב כמה צעדים קדימה". היא הסבירה: "יש לי ממש עובר, זאת אומרת זה כבר מוכן, להכניס פנימה ביום המדויק".

"הקפאתי את זה כשהייתי בת 34, זאת אומרת שהעוברים שלי הם למעשה שווי ערך לגיל 34 שלי, אז הם צעירים וטובים". עוד היא סיפרה כי "הרחם שלי מעולה, הכל תקין, הכל עובד ברוך השם. המכונה עובדת, הכל מושלם". מתי יגיע הילד השביעי שלה? "אני עוד לא שם, צריך גם פרטנר".