מיכל הקטנה תחת מתקפה: "אישה מנותקת"

הבקשה של מיכל ויצמן להתפלל עליה לילד שביעי הצליחה להרגיז קבוצת נשים מטופלות פוריות, שטענו שהיא מנותקת. ויצמן השיבה: "חוויתי על גופי טיפולי פוריות וכשלי היריון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 14:34 ב באייר התשפג

מיכל הקטנה תחת מתקפה: "אישה מנותקת"
מיכל ויצמן, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

רק לפני מספר ימים דיווחנו על הבקשה המפתיעה על מיכל ויצמן, אמא לשישה, שסרטון שלה בשמלה צמודה גרם לעוקבים לתהות האם היא בהיריון. "התשובה היא לא", הבהירה כוכבת הילדים, "אבל אשמח שתתפללו בשבילי - מיכל בת סימון". 

"אישה מנותקת שבמקום לברך על הקיים בוחרת להתמקד באין"

הבקשה התמימה של ויצמן ריגשה רבים, אך יש גם מי שקיבלו אותה בעין פחות יפה. קבוצת נשים בפייסבוק, העוברות טיפולי פוריות ומחזקות זו את זו, תקפה את ויצמן על הבקשה שלה. "נשים שנלחמות שנים ועוברות טיפולים קשים מנשוא, ברמה הגופנית והנפשית, נתקלות בסטורי של אישה מנותקת שבמקום לברך על הקיים ולהודות לבורא עולם על שישה ילדים בריאים, בוחרת להתמקד באין ולבקש שיתפללו עבורה לילד שביעי", כתבה אחת הנשים, "לגיטימי שהיא רוצה היריון נוסף, אבל היא הייתה יכולה לענות אחרת. לבקש שיתפללו עליה ולהוסיף את שם האם זה ממש לא לעניין". 

מיכל הקטנה השיבה: "חוויתי על גופי טיפולי פוריות וכשלי היריון"

בתגובה לסערה שעוררה, ויצמן השיבה ליפעת הללי אברהם במאקו. "חשוב לי לחזור ולהדגיש שאין בי שום כוונה שהחיים שלי, התפילות שלי או המילים שלי יגרמו כאב לאדם אחר", הבהירה כוכבת הילדים, "אני חוויתי על גופי טיפולי פוריות וכשלי היריון באמצע החיים, ואני מודעת לכאב והקושי הפיזי והנפשי המתלווים לכך - וליבי עם כל מי שחווה או חוותה או תחווה חוויות שכאלה. ולכן אני מבינה למה התגובה שלי נתפסה כלא רגישה ורוצה להתנצל מעומק ליבי".