נרקיס מתלוננת: "בוא נגיד תודה שאני בכלל הולכת עם מטפחת"

הזמרת והיוצרת, נרקיס, שיתפה על החוויה שלה בתור זמרת דתייה ועל הביקורות שהיא מקבלת מחלק מעוקביה: "את אמורה להיות כל הזמן by the book, את צריכה להיות כל הזמן מושלמת, אני לא חייבת דין וחשבון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 10:06 כו באייר התשפג

נרקיס מתלוננת: "בוא נגיד תודה שאני בכלל הולכת עם מטפחת"
נרקיס , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת והיוצרת, נרקיס, מרבה לשתף את עוקביה על התמודדות שלה עם הדת בשל היותה זמרת דתייה שמופיעה בהופעותיה עם כיסוי ראש מלא. בתוך כך, הזמרת שיתפה אתמול (ג') בעמוד האינטסגרם שלה על החוויה שלה בתור זמרת דתייה ועל הביקורות שהיא מקבלת מחלק מעוקביה שטוענים כי היא לא מספיק דתייה.

"בוא נגיד תודה שאני בכלל הולכת עם מטפחת"

"מהחוויה שלי, בתור אישה דתייה, אז אסור שיהיה לך נפילות", פתחה נרקיס את דבריה, "אי אפשר שיהיה נפילות. את אמורה להיות כל הזמן by the book, את צריכה להיות כל הזמן מושלמת, את צריכה להיות כל הזמן צנועה את צריכה להיות כל הזמן עם פה סגור את לא יכולה לדבר יותר מידי, את לא יכולה לקשקש וזה מה זה ההפך של האופי שלי ההפך הגמור מהאופי שלי".

צפו בדבריה של נרקיס (מתוך עמוד האינטסגרם):

עוד הוסיפה ואמרה כי "בוא נגיד תודה בכלל שאני בכלל הולכת עם מטפחת. אם אני מעבר, קצת, אני מראה את האופי שלי האמיתי, איזה הודעות אני מקבלת. איך את מדברת, לא מתאים, איך אישה דתייה מדברת? מזה שישבתי עם חברים. אני לא חייבת דין וחשבון אבל כאילו אני חייבת דין וחשבון, אני כל הזמן חייבת דין וחשבון מהחוויה שלי".