נרקיס התפרקה: "הקול שלי לא השתחרר מול המשפחות"

הזמרת הדתייה הופיעה בטקס הזיכרון בכנסת, אולם לא הצליחה לבצע את השיר כפי שרצתה: "לא הצלחתי להיות החלק האמנותי של הטקס, כי אני הערב הייתי חלק ממשהו הרבה יותר גדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/23 12:28 ד באייר התשפג

נרקיס התפרקה: "הקול שלי לא השתחרר מול המשפחות"
נרקיס , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת נרקיס הופיעה אתמול (ב') בטקס יום הזיכרון בכנסת, עם שירה "ענני". במהלך הופעתה, ירדה נרקיס מהבמה וסיימה את הביצוע בקול נשבר, לצדה של אם שכולה. הבוקר פרסמה הזמרת פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בו סיפרה כיצד נראה הטקס מהצד שלה - מהבמה, ושיתפה סרטונים מתוך השידור בכאן 11.

"לא עמדתי בזה. לא מקצועית ולא בסטייל"

"רוצה לשתף אתכם מהצד השני של הטקס. מהצד שעומד ומחכה שיגיע תורו לעלות על הבמה ואמור כביכול לתת את החלק האמנותי של הטקס", פתחה האמת, "לא עמדתי בזה. לא מקצועית ולא בסטייל שהיתי אמורה להיות".

נרקיס הסבירה כי יכלה לבצע את השיר בצורה טובה יותר, אולם לא הצליחה: "יכולתי לבצע את זה הרבה יותר טוב. יכולתי לעשות את זה שואו כמו שאני נוהגת בדרך כלל, אבל לא הצלחתי. הקול שלי לא השתחרר אל מול משפחות שכולות, מול אחים ואחיות, מול הורים צעירים, מול סבים וסבתות, שברגע אחד איבדו את היקר להם".

טקס הזיכרון בהר הרצל

טקס הזיכרון בהר הרצל צילום: Photo by Arie Leib Abrams/Flash90

"לא הצלחתי להיות החלק האמנותי של הטקס"

לפני יום הזיכרון, פגשה הזמרת את אמה של הודיה אסולין ז"ל, שנרצחה בפיגוע, והמפגש הזה שב הציף אותה במהלך ההופעה: "בפרט כשיושבת מולי אמא של הודיה ז"ל, שזכיתי להיכנס אליהם הביתה ולשמוע מקרוב איך היא נפצעה בפיגוע אכזרי וברגע אחד חיי המשפחה כולה השתנתה", עוד כתבה: "מה זה אומר שפתאום הילדה שלך כבר לא תחזור להיות אותו דבר, ואחרי אלפי ניסיונות להחזיר אותה לחיים היא נפטרת..וזהו..זה נגמר. אין המשך לסיפור". 

בסיום בפוסט כתבה הזמרת: "אז לא. לא הצלחתי להיות החלק האמנותי של הטקס, כי אני הערב הייתי חלק ממשהו הרבה יותר גדול. הערב אני חלק מעם ישראל שנשבר לו לבכות על ילדים שנקטפים טרם זמנם. ריבונו של עולם. ענני".