צפו "הוא גם יפה תואר": אביב גפן הזמין - עיתונאי ערוץ 12 עלה לשיר

הזמר האהוב הגיע להופיע באשקלון אחרי מבצע "מגן וחץ" והזמין לבמה את תמיר סטיינמן, כתב הדרום של ערוץ 12, לדואט | העיתונאי נענה וחיזק את תושבי הדרום: "אף אחד לא ישבור אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 22:02 כה באייר התשפג

"הוא גם יפה תואר": אביב גפן הזמין - עיתונאי ערוץ 12 עלה לשיר
אביב גפן בהופעה, צילום: Moshe Shai/FLASH90

תקופה לא פשוטה על אביב גפן, אחרי פטירתו של אביו ועם הסערה בעקבות קיום הופעת "נשק רוק" למרות המצב הביטחוני. אחרי שהמצב נרגע, הגיע הזמר האהוב להופעה בהיכל התרבות באשקלון - והזמין לבמה לא אחר מאשר כתב ערוץ 12 בדרום, תמיר סטיינמן.

ההזמנה המפתיעה על הבמה

בתחילת הסרטון נראה גפן אומר: "הוא גם יפה תואר, לא כמוני. אני רוצה להפתיע אותו, ולראות אם יש לו אומץ כי זה אשקלון - להזמין אותו לבמה לשיר איתי שיר אחד. גבירותיי ורבותיי, בואו ניתן הרבה אהבה לתמיר סטיינמן". הכתב האהוב עלה לבמה, נרגש ומבויש, והחל לשיר עם גפן את שירו "ואולי". אחרי הדואט אמר סטיינמן: "תודה אביב, אוהבים אותך, מלך". הוא הוסיף: "תודה גם לכל תושבי הדרום, אף אחד לא ישבור אותנו".

צפו בדואט של אביב גפן ותמיר סטיינמן:

(באדיבות אבי פרג' ואתר "אשקלונים")

ההופעה עוררה סערה - אך הסתיימה בשלום וללא הפרעות

נזכיר כי "נשף הרוק", הופעת הדגל של הזמר אביב גפן, התקיימה בסוף השבוע שעבר כמתוכנן על אף ההסלמה הביטחונית וירי הרקטות מעזה לעבר ערי המרכז. פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות לעשרות אלפי האנשים שהתקבצו לצפות בהופעה בפארק הירקון, בין השאר הונחה הקהל: "לשכב על הקרקע ולהגן על הראש" במידה ותשמע אזעקה. קיום ההופעה היה שנוי במחלוקת וערר סערה ברשתות החברתיות, אולם היא הסתיימה בשלום וללא הפרעות. אמש (ב') עדכן הזמר כי כל מי שלא הצליח להגיע יקבל פיצוי בדמות כניסה למופע הבא של גפן.