אביב גפן בבשורה משמחת: זה הפיצוי לרוכשי הכרטיסים

אחרי שקיים את הופעת נשק הרוק שלו, הזמר והיוצר פרסם סטורי ובו הוא מתייחס לכל מי שלא הצליח להגיע: "אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הבטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לכם את החוויה המלאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 18:12 כד באייר התשפג

אביב גפן בבשורה משמחת: זה הפיצוי לרוכשי הכרטיסים
ההופעה של אביב גפן בפארק הירקון, צילום: Photo by Koko/Flash90

סוף לסאגת נשק רוק? הזמר אביב גפן קיים בצל מבצע "מגן וחץ" את מופע הרוק שלו, בהתאם להנחיות פיקוד העורף שאישרו את קיום ההופעה. אלא שמעריצים ורוכשי כרטיסים שלא הצליחו להגיע בשל המצב זעמו על גפן, ובסטורי הוא פרסם את הפיצוי שלו.

כרטיסים לנשף הבא

"לכל הקהל האהוב שלי שלא הצליח להגיע לנשף רוק 11 בפארק הירקון. אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הבטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לכם את החוויה המלאה", כתב הזמר. "תקבלו כרטיסים ללא תשלום למופע הגדול והמושקע ביותר שלי - נשף רוק 12, שיתקיים בעוד כמה חודשים".

מתוך המופע של אביב גפן בפארק הירקון

מתוך המופע של אביב גפן בפארק הירקון צילום: Photo by Koko/Flash90

בציוץ שפירסם בחשבון הטוויטר שלו לפני כמה ימים כתב אביב: "אני רוצה להודות לכל עשרות אלפי האנשים שהגיעו למופע בפארק הירקון, לנשף השנתי שלי, נשף רוק 11. כפי שידוע המופע התקיים באישור ובהתאם להנחיות פיקוד העורף". גפן פנה למעריצים המאוכזבים: "לכל קהל רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו ופנו למענה המסודר במשרדי קופות תל אביב חברת ההפקה לומדת את הנושא ובימים הקרובים תמסר תשובה בנושא".

ההופעה עוררה סערה - אך הסתיימה בשלום וללא הפרעות

"נשף הרוק", הופעת הדגל של הזמר אביב גפן, התקיימה בסוף השבוע שעבר כמתוכנן על אף ההסלמה הביטחונית וירי הרקטות מעזה לעבר ערי המרכז. פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות לעשרות אלפי האנשים שהתקבצו לצפות בהופעה בפארק הירקון, בין השאר הונחה הקהל: "לשכב על הקרקע ולהגן על הראש" במידה ותשמע אזעקה. קיום ההופעה היה שנוי במחלוקת וערר סערה ברשתות החברתיות, אולם היא הסתיימה בשלום וללא הפרעות.