בפעם השלישית: יעל שלביה חשפה רגע משפחתי מרגש

מזל טוב! יעל שלביה בישרה בהתרגשות לעוקבים הרבים שלה שאחותה הגדולה ילדה וכעת היא דודה לשלושה אחיינים: "אחותי הצדיקה הפכה אותי לדודה בפעם השלישית ברוך ה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 08:16 כה באייר התשפג

בפעם השלישית: יעל שלביה חשפה רגע משפחתי מרגש
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

הדוגמנית הבינלאומית הדתייה, יעל שלביה, השתתפה לאחרונה בתכנית "מחוברים", והקהל קיבל הצצה ללא פילטרים לחייה של הדוגמנית הצעירה - וזכה להכיר מקרוב את הקשר האמיץ בינה לבין משפחתה, למרות המחלוקות והפערים שצצים לא פעם כתוצאה מאורח החיים שבחרה. 

אתמול (ב'), שיתפה שלביה את מיליון וחצי העוקבים שלה בבשורה משפחתית מרגשת: חבר חדש הצטרף למשפחתה. לשלביה שבאה מבית דתי לאומי יש משפחה לא קטנה, וכעת הפכה לדודה בפעם השלישית, לאחר שאחותה הגדולה ילדה. "אחותי הצדיקה הפכה אותי לדודה בפעם השלישית ברוך ה'", כתבה בהתרגשות בסטורי שפרסמה, לצד תמונה בשחור לבן של התינוק הקטן.

צילום: גל איסייב

אמא שלי איבדה את האח הבכור שלה בפיגוע

לפני כחודש שיתפה הדוגמנית סיפור משפחתי כואב: "המדינה שלנו חוגגת 75. התמונה הזאת עם אמא שלי היא תמונה של ניצחון", כתבה שלביה על תמונה שלה עם אמה שפרסמה באינסטגרם. "אמא שלי איבדה את האח הבכור שלה בפיגוע בשנת 2003, ואני זוכרת מגיל קטן איך המעבר החד הזה מיום הזיכרון ליום העצמאות היה לה קשה. האובדן הזה הוא חלק ממנה ומכל המשפחה, אמא שלי את החברה הכי טובה שלי".