צופית גרנט בעננים: "מאחלת לך אהוב ליבי שתזהה תקרת זכוכית ותעיף אותה"

בנה שלאשת התקשורת המצליחה שחרר שיר רביעי מאלבום הבכורה שלו שעתיד להתפרסם בקרוב, והאימא הגאה מתרגשת במיוחד: "שלא תפסיק לחלום ובעיקר להגשים את החלומות. אני אוהבת אותך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 21:04 כד באייר התשפג

צופית גרנט בעננים: "מאחלת לך אהוב ליבי שתזהה תקרת זכוכית ותעיף אותה"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

דניאל גרנט, בנם של צופית ואברם שחרר לאחרונה שלושה שירים מתוך אלבום הבכורה שלו שעתיד לצאת בהמשך הקיץ. הערב (ב') עם יציאתו של השיר הרביעי, צופית החליטה לפרגן בענק לבנה שעושה את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה. 

"אני אוהבת אותך, אמא"

"איזה מוכשר ואיכותי ואחר הילד הזה (לנצח תישאר הילד שלי), מצחיק, עמוק, מרגש, נוגע... צייר של מילים ודמיון", כתבה לו בחשבון האינסטגרם שלה. "מאחלת לך אהוב ליבי שלא תפסיק לחלום ובעיקר להגשים את החלומות, באומץ ויצירתיות, תזהה תקרת זכוכית ותעיף אותה. אני אוהבת אותך, אמא", סיימה ברגשנות. 

זה לא התחיל בגיל צעיר"

בראיון לכיפה סיפר דניאל, שהוא שחקן במקצועו, כי העיסוק במוזיקה כלל לא היה חלום, "זה היה מין פנטזיה", אמר לפני כחודשיים. "לא מקטע של ותרנות, אלא ממקום ריאלי. אני שחקן ולא חשבתי שאני יכול לשיר, אבל כן כתבתי בשנים האחרונות. המון זמן לא הקראתי את זה לאף אחד. עד שהכרתי את גדי גידור, והוא כיוון אותי ודחף אותי, והכיר לי את בן שופן שהפך את זה לריאליסטי. זה לא התחיל בגיל צעיר".

על השאיפה שלו סיפר: "הייתי רוצה להמשיך ולא לעצור, להמשיך לעשות מוזיקה בלי הפסקה. אני מביא לשירים שלי אותי. אני מדבר על עצמי, על המשפחה שלי, על מה שעברתי בחיים. הכל מעורב עם המשפחה שלי, אחותי שרה את הפזמון, בת הזוג שלי עשתה את הקליפ, אמא שלי ואבא שלי מלווים אותי בכל הדרך, אז אני משתדל לעשות דברים שהם שלי".

השיר החדש, "דולפין":