ראיון דניאל גרנט מדבר על הכל: "אני לא יכול להתעלם מזה - הם ההורים שלי"

בראיון לכיפה בנם של צופית ואברם גרנט סיפר מתי נולד החלום לקריירה מוזיקלית, על הנסיון לפרוץ כבן לאמא מוכרת ומדוברת, ועל השיח סביבה שעולה בכל שיחה איתו, "אין מה לעשות, זה חלק מזה"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/03/23 16:36 כו באדר התשפג

דניאל גרנט מדבר על הכל: "אני לא יכול להתעלם מזה - הם ההורים שלי"
צילום: שי פרנקו

דניאל גרנט הוא בנם של צופית ואברם, שחקן וזמר. לא מזמן הוא שחרר שני שירים מתוך אלבום הבכורה שלו שעתיד לצאת בקרוב, ועשה צעד גדול ומשמעותי לעבר קריירה מוזיקלית. בראיון לכיפה שוחחנו איתו על החלום שנולד, על נסיון הפריצה ועל ההורים המדוברים.

מתי הבנת שאתה רוצה לעסוק במוזיקה?

וואו. האמת שזה לא היה אפילו חלום, זה היה מין פנטזיה. לא מקטע של ותרנות, אלא ממקום ריאלי. אני שחקן ולא חשבתי שאני יכול לשיר, אבל כן כתבתי בשנים האחרונות. המון זמן לא הקראתי את זה לאף אחד. עד שהכרתי את גדי גידור, והוא כיוון אותי ודחף אותי, והכיר לי את בן שופן שהפך את זה לריאליסטי. זה לא התחיל בגיל צעיר.

על צופית גרנט: "היא תורמת לי בכללי כאמא שלי"

אמא שלך היא אישיות מדוברת מאוד. זה יותר עוזר או יותר מפריע?

אני לא רואה את זה בצורה הזאת. זה תורם לי בהמון דברים, היא תורמת לי בכללי כאמא שלי, תומכת ויועצת, בעיקר כשהיא מגיעה מעולם האמנות. בקטע הפרסומי זה לטוב הרע, זה גם יתרון וגם חיסרון.

מבאס אותך שמדברים איתך על אמא שלך ולא על השירים שלך?

זה לא מבאס אותי, אין מה לעשות, זה חלק מזה. אני לא יכול להתעלם מזה, זה ההורים שלי, אני הכי גאה בזה בעולם. אני מאוד אוהב שמתעסקים במוזיקה בעיקר. הרבה מתעסקים גם בזה וזה בסדר גמור, אני יודע מאיפה אני.

צופית גרנט

תורמת לי כאמא שלי צילום: אילן בשור

"ההורים שלי הם החברים הכי טובים בעולם"

הגירושים של ההורים שלך היו מאוד מדוברים. זה משהו שמלווה אותך?

ממש לא. הגירושים של ההורים שלי היו חמים ואוהבים, והם החברים הכי טובים בעולם. אבא שלי חי בחו''ל מאז שאני ילד, זה לא שהחיים שלי השתנו.

גדלת כילד לבית מתוקשר. זה לא מרתיע אותך להיכנס גם לעולם הזה?

אני רגיל לזה. קשה לי לענות על זה. אני לא חושב על זה ככה, אני מאוד אוהב לעשות מוזיקה ורוצה לעשות מוזיקה.

צילום: שי פרנקו

"אני תמיד משמיע לשולי את השיר"

התייעצת עם שולי לפני שנכנסת לעולם הזה?

התייעצתי עם שולי על שירים, על כתיבה, תמיד אני משמיע לו שיר לפני שהוא יוצא. הוא תמיד מתעניין ושואל.

מה השאיפה שלך בתחום?

הייתי רוצה להמשיך ולא לעצור, להמשיך לעשות מוזיקה בלי הפסקה. אני מביא לשירים שלי אותי. אני מדבר על עצמי, על המשפחה שלי, על מה שעברתי בחיים. הכל מעורב עם המשפחה שלי, אחותי שרה את הפזמון, בת הזוג שלי עשתה את הקליפ, אמא שלי ואבא שלי מלווים אותי בכל הדרך, אז אני משתדל לעשות דברים שהם שלי.

צילום: שי פרנקו