מבצע מגן וחץ

אביב גפן מתייחס לטענות המעריצים שתובעים אותו: "החברה תבדוק את הנושא"

מופע הענק של אביב גפן עבר ללא תקלות על אף המתיחות הביטחונית. אולם קבוצה של מעריצים שנבצר ממנה להגיע, מאיימת בהגשת תביעה ייצוגית | גפן מסר: "חברת ההפקה לומדת את הנושא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 18:38 כג באייר התשפג

אביב גפן מתייחס לטענות המעריצים שתובעים אותו: "החברה תבדוק את הנושא"
ההופעה של אביב גפן בפארק הירקון, צילום: Photo by Koko/Flash90

הזמר אביב גפן הגיב לפרסום כי מאות ממעריציו מאיימים בתביעה ייצוגית, זאת בשל המופע שהעלה בפארק הירקון על אף המצב הביטחוני המתוח בשבוע שעבר. על פי דיווח של "גיא פינס", מאות אנשים הצטרפו לקבוצת וואטספ שדורשת מהזמר החזר כספי גם עבור מי שנבצר ממנו להגיע עקב המצב הביטחוני ולא מתגורר בעוטף עזה.

"חברת ההפקה לומדת את הנושא ובימים הקרובים תמסר תשובה"

בציוץ שפירסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב אביב: "אני רוצה להודות לכל עשרות אלפי האנשים שהגיעו למופע בפארק הירקון, לנשף השנתי שלי, נשף רוק 11. כפי שידוע המופע התקיים באישור ובהתאם להנחיות פיקוד העורף".

גפן פנה למעריצים המאוכזבים וכתב כי הפקת המופע תחזיר להם תשובה בימים הקרובים: "לכל קהל רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו ופנו למענה המסודר במשרדי קופות תל אביב חברת ההפקה לומדת את הנושא ובימים הקרובים תמסר תשובה בנושא".

מתוך המופע של אביב גפן בפארק הירקון

מתוך המופע של אביב גפן בפארק הירקון צילום: Photo by Koko/Flash90

ההופעה עוררה סערה - אך הסתיימה בשלום וללא הפרעות

"נשף הרוק", הופעת הדגל של הזמר אביב גפן, התקיימה בסוף השבוע שעבר כמתוכנן על אף ההסלמה הביטחונית וירי הרקטות מעזה לעבר ערי המרכז. פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות לעשרות אלפי האנשים שהתקבצו לצפות בהופעה בפארק הירקון, בין השאר הונחה הקהל: "לשכב על הקרקע ולהגן על הראש" במידה ותשמע אזעקה. קיום ההופעה היה שנוי במחלוקת וערר סערה ברשתות החברתיות, אולם היא הסתיימה בשלום וללא הפרעות.