אקזיט רביעי? הג'וב החדש של נפתלי בנט: "טכנולוגיה עם פוטנציאל"

ראש הממשלה לשעבר סולל את דרכו חזרה להייטק ומצטרף לחברת "קוואנטום סורס" כחבר דירקטוריון. בנט, לו 3 אקזיטים בחברות הייטק בעברו, אמר לאחר המינוי: "היותנו אומת הייטק, יש לישראל הזדמנות להוביל בתחום חדשני ופורץ דרך זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 17:42 כד באייר התשפג

אקזיט רביעי? הג'וב החדש של נפתלי בנט: "טכנולוגיה עם פוטנציאל"
נפתלי בנט, ג'וב חדש, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

עבודה חדשה: מאז סיים את דרכו בפוליטיקה, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ניצל את זמנו להרצאות רבות בעולם כמו גם בחינה של העולם העסקי. עתה מצטרף בנט לחברת ההייטק "קוואנטום סורס" כחבר דירקטוריון החברה. לבנט היסטוריה ארוכה בהייטק הישראלי כשבאמתחתו שלושה אקזיטים בחברות שניהל או כאלה שהשקיע בהם.

דל כבר השקיעה: החברה החדשה של בנט

חברת קוואנטום סורס, מתעסקת בנושאים של מחשוב קוונטי. היא נוסדה בשנת 2021 בידי יזמים שהגיעו מתחומי הפיזיקה והיא מעסיקה כ-18 מדענים. החברה מפתחת מחשב קוונטי ראשון מסוגו שמסוגל לערוך חישובים מסובכים ביותר במהירות חסרת תקדים. בשנה שעברה השקיעה בחברה הישראלית, ענקית הטכנולוגיה דל.

בנט, ממשיך הלאה. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עבור בנט, זו היא לא תחנה ראשונה בעולמות ההייטק. בשנת 1999 עשה את האקזיט הראשון על החברה שהקים -סאיוטה שנמכרה תמורת 145 מיליון דולר ובהמשך עשה אקזיטים גם עם החברות סולוטו ופאיוניר.

"בהיותנו אומת הייטק, יש לישראל הזדמנות להוביל"

בנט מסר לאחר הצטרפותו לחברה כי: "מחשוב קוונטי היא טכנולוגיה עם פוטנציאל משמעותי לקדם את עולמנו ולהשפיע על חיינו. בהיותנו אומת הייטק, יש לישראל הזדמנות להוביל בתחום חדשני ופורץ דרך זה. אני מאמין שלצוות קוונטום סורס יהיה חלק משמעותי בהובלת פיתוח התחום וקידומו".