נפתלי בנט על השר מעצמה יהודית: "במקרה הזה הוא צודק"

ראש הממשלה לשעבר, הביע הסכמה מפתיעה לדבריו של השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית על התמודדות הממשלה עם המצב הביטחוני בדרום: "זה לא קורה לו הרבה, אבל במקרה הזה השר אליהו צודק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 17:48 יג באייר התשפג

נפתלי בנט על השר מעצמה יהודית: "במקרה הזה הוא צודק"
נפתלי בנט, משווה בין הממשלותץ, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הביע תמיכה בדבריו של השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית, על אף הפערים האידיאולוגיים והפוליטיים ביניהם. בנט צידד בשר אליהו שבהתייחסו לתגובת הממשלה לירי הרקטות מעזה השבוע,  ואמר כי, "ממשלת בנט הגיבה לחמאס יותר חזק ממשלת נתניהו".

השר עמיחי אליהו

השר עמיחי אליהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"זה לא קורה לו הרבה, אבל במקרה הזה השר אליהו צודק"

"זה לא קורה לו הרבה, אבל במקרה הזה השר אליהו צודק. בממשלה בראשותי הגבנו יותר בנחרצות ומצבנו המדיני היה טוב יותר", כתב ראש הממשלה לשעבר. בנט הדגיש, "אני לא אומר זאת בחדווה אלא בצער. לתושבי ישראל מגיע ביטחון. הממשלה לא מספקת להם את זה, אלא עסוקה בהטרלות ודברי רהב". עוד הוסיף ודרש: "ישראל צריכה להכות בטרור בצורה נחושה ושיטתית. לא מאוחר לתקן".

צילום: צילום מסך מפייסבוק

 בעקבות ירי של מעל 100 רקטות מעזה לעבר ישראל, צה"ל פעל השבוע בעזה. במהלך הפעילות הפציץ חיל האוויר מספר מוקדים בגדה, במהלך הלילה מטוסי קרב תקפו מתחם ששימש כמחנה אימונים של חמאס, מוצב צבאי, מחסני אמל"ח, מנהרת טרור ועוד, אולם לא חוסלו מחבלים או פעילי טרור. בעקבות זאת, נשמעה ביקורת רבה מצד תושבי הדרום, מתוך הממשלה ומחוצה לה על התגובה ה"רפה".