יעל בר זוהר נזכרת: "זאת הייתה אהבה ממבט ראשון"

מגישת הטלוויזיה המוכרת פרסמה בחשבון האנסטגרם שלה את סיפור ההיכרות והקשר המיוחד - עם החברה הכי טובה שלה: "הגדרנו את ערך החברות מחדש. אני כל יום מודה עליך דנה. מודה לך שאת בחיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 08:09 כד באייר התשפג

יעל בר זוהר נזכרת: "זאת הייתה אהבה ממבט ראשון"
צילום: שחר גאיה ביטון

מגישת הטלוויזיה והשחקנית יעל בר זוהר, פרסמה אתמול (א') סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו העלתה על נס קשר אנושי מיוחד ומשמעותי, והוכיחה שלא חייבים רומנטיקה או קשרי-דם כדי להפוך למשפחה: "היום לפני כמה שנים נולדה השמש של חיי. דנה שלי, מתנה שזכיתי בה, והיא כבר חלק בלתי נפרד מהנשמה שלי וזורמת לי עמוק עמוק בדם", כתבה בר זוהר לחברתה הטובה.

"הגדרנו את ערך החברות מחדש. אני כל יום מודה עליך"

המגישה סיפרה כיצד הכירו, "הפעם הראשונה שנפגשנו הייתה בהצגת הילדים 'מסיבת הפתעה' היא הייתה רקדנית ואני שיחקתי אבל היא לא התייחסה אליי. ואז לשמחתי נפגשנו באותו גן של הילדים שלנו - וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון". כתבה, והודתה לילדיה: "בזכותם הפכנו לבלתי נפרדות. הגדרנו את ערך החברות מחדש. אני כל יום מודה עליך דנה. מודה לך שאת בחיי, בכל הרגעים הטובים, הקשים".

החברות האמיצה ביניהן עמדה למבחן לפני מספר שנים כשדנה עברה להתגורר בברלין, אולם יעל סיפרה כי, "מאז גילינו שהמיקום הפיזי לא קובע כלום ואפשר אפילו להתקרב עוד יותר ולהיות שם אחת בשביל השנייה". לסיום איחלה, "שנמשיך להיות כך כך משמעותיות אחת עבור השנייה. שנהפוך את המרחק לתירוץ להרוויח גיחות לחו"ל. תודה על המשפחה שאת בשבילי, אוהבת אותך כל כך".