יעל בר זוהר תוהה: "איך אפשר להישאר שפויים?"

מגישת הטלוויזיה והשחקנית, יעל בר זוהר, שיתפה בתחושותיה בעקבות המצב הביטחוני בארץ: "הכי מדכא שאין תשובה למתי זה ייגמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 09:00 כ באייר התשפג

יעל בר זוהר תוהה: "איך אפשר להישאר שפויים?"
צילום: שחר גאיה ביטון

במהלך הלילה שבין שני לשלישי הודיע צה"ל כי יצא למבצע "מגן וחץ" בעזה, שבתחילתו חיסל שלושה בכירים מהג'יהאד האסלאמי. יממה וחצי לאחר החיסולים, החלו מטחים כבדים לעבר יישובי גוש דן והדרום ובתגובה צה"ל תקף ברצועה. מנחת הטלוויזיה והשחקנית, יעל בר זוהר שיתפה אתמול (ד') שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה בתחושותיה בעקבות המצב הביטחוני בארץ.

"פחד. חרדה. אזעקות. בהלה של כולנו הורים / ילדים/ זקנים. ואני רק חושבת על תושבי הדרום. איך אפשר לחיות במציאות הזאת ולהישאר שפויים? לגדל ילדים תחת האזעקות וה'בומים'? והכי מדכא שאין תשובה למתי זה ייגמר. ואיך. מחבקת את תושבי הדרום חזק חזק. מחזקת את צה"ל שיעשה את כל מה שצריך. מודה על כיפת ברזל. ומתפללת כבר לשקט. אבל לשקט אמיתי. הלוואי אמן", כתבה בר זוהר בעמוד האינסטגרם שלה.

יעל בר זוהר חוגגת: "גיא כל כך התלהב מהלוק"

נזכיר בתקופה האחרונה, הייתה עסוקה השחקנית ומגישת הטלוויזיה יעל בר זוהר בצילומי העונה השנייה של הסדרה "בעלת החלומות". לאחר שהצילומים הסתיימו, כתבה בר זוהר פוסט, בו היא מודה לחבריה על הסט: "אתמול הסתיימו צילומי העונה ה-2 של הסדרה 'בעלת החלומות' שתעלה לאוויר ביולי הקרוב" היא כתבה.

גיא זוארץ, מנחה הישרדות

גיא זוארץ, מנחה הישרדות צילום: Shlomi Cohen/Flash90

"מודה על הההזדמנות לעבוד עם אנשים טובים ומוכשרים. מודה על נעמי רומנו (הדמות שאותה אני משחקת) שהתפתחה העונה והפכה לדמות החזקה והשולטת במשפחה" סיפקה בר זוהר הצצה לעונה השניה של הסדרה. בהמשך שיתפה בר זוהר: "מודה על גיא שכל כך התלהב מהלוק שעשה לי בוק. בר זוהר סיימה: "לחיינו הנשים שתמיד נהיה חזקות. שנדאג להקיף את עצמנו באנשים הנכונים. ושנסמוך על עצמנו ולא נפחד מאף אחד".