צפו סמוטריץ' תיקן את נתניהו מול המצלמות - כך הוא הגיב

ראש הממשלה, בנימין נתניהו רצה להודות לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ' על רקע הותרת תחזית הדירוג של סוכנות הדירוג "S&P" של ישראל כחיובית, אך התבלבל בשמו ואז עקץ אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 13:00 כג באייר התשפג

סמוטריץ' תיקן את נתניהו מול המצלמות - כך הוא הגיב
נתניהו וסמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס היום (א') בפתח ישיבת הממשלה להישגי מבצע "מגן וחץ". לאחר מכן, נתניהו הודה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ', על רקע הותרת תחזית הדירוג של סוכנות הדירוג "S&P" של ישראל כחיובית, אך התבלבל בשמו ואמר: "שמוטרי'ץ". לאחר שהודה בטעותו, התבדח ואמר: "זה כמו הגרנדמייזר".

צפו: "זה כמו גרנדמייזר": נתניהו התבלבל ועקץ את סמוטריץ' (כאן חדשות):

"הבעת אמון ברורה במדיניות הכלכלית החשובה והנכונה שאנו מובילים"

כאמור, נתניהו הודה לשר האוצר על רקע הותרת תחזית הדירוג של סוכנות הדירוג "S&P" של ישראל כחיובית. "באחת התקופות המאתגרות לכלכלה העולמית בשנים האחרונות, סוכנות הדירוג המובילה בעולם S&P, שבה ואישרה את דירוג האשראי החיובי והגבוה של ישראל. ואני אומר: זאת הבעת אמון ברורה במדיניות הכלכלית החשובה והנכונה שאנו מובילים. אני מברך את שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', על הישג חשוב זה. אני לא אומר זה מן השפה אל החוץ, אני חושב שהמאמצים שאנחנו עושים בחודשים האחרונים, חודשים מאוד מאתגרים בכל הבחינות, אני חושב שההישג הזה ראוי לציון מיוחד, ואין כמו השוק שאומר את דברו".   

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה ציין כי בשבועות הקרובים הקואליציה תעביר את תקציב המדינה וחוק ההסדרים. "בשבועות הקרובים אנחנו נעביר את תקציב המדינה בכנסת ואת חוק ההסדרים שנלווה אליו, כדי להמשיך את המאמצים שלנו לחיזוק הכלכלה ואת המאמצים שלנו למאבק ביוקר המחייה. המאמצים הללו כוללים עידוד תחרות או מלחמה בבירוקרטיה להורדת מחירים".