נמסנו: התמונה המרגשת של בני גנץ

בצל המתיחות הביטחונית, יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ חגג בשמחת נישואיה של בתו נגה: "שתמיד תחזיקו את הידיים בשמחה, וגם ברגעים קשים"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 13/05/23 23:43 כב באייר התשפג

נמסנו: התמונה המרגשת של בני גנץ
גנץ, צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בצל המתיחות הביטחונית, יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, חגג אתמול (ו')  בשמחת נישואיה של בתו, נגה, עם שחר. בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלנו, צירף גנץ תמונה שלו יחד עם בתו ובירך את הזוג המאושר בברכה מרגשת.

"נגה שלי, הכלה, ושחר שהופך היום לבן החמישי במשפחה. שתמיד תחזיקו את הידיים בשמחה, וגם ברגעים קשים. שתמיד תביטו בעיניים זה על זה - ותדעו להסתכל על חצי הכוס המלאה. שתמלאו אותה עד גדותיה ותשמרו עליה שלמה באושר ובאהבה שלכם. אנחנו אוהבים אתכם מאוד", בירך גנץ.

לפיד וגנץ הודיעו: "נגבה כל פעילות מבצעית"

עם תחילתו של מבצע "מגן וחץ", ראשי האופוזיציה, שהרבו לבקר את המדיניות הביטחונית של הממשלה, צופפו שורות ופרסמו הודעות תמיכה ביום שלישי האחרון בכוחות הביטחון הפועלים ברצועה. "נגבה כל פעילות מבצעית למען הגנה על תושבי הדרום", נכתב מטעם לפיד וגנץ.

כזכור, גנץ בירך על פעילות צה"ל בעזה בה חוסלו שלושה בכירים בג'יהאד האסלאמי. "אמרתי בשבוע שעבר ואומר גם כעת - אויבינו שגו בהערכת המצב. אני מברך על הפעולה החשובה הלילה ברצועה ועל שימור המדיניות ההתקפית", אמר והדגיש: "ניתן גיבוי מלא לצה"ל וכוחות הביטחון בכל פעולה, ואני מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות גם בהמשך".