מבצע מגן וחץ

לפיד וגנץ הודיעו: "נגבה כל פעילות מבצעית"

לאחר שביקרו את מדיניותה הביטחונית של הממשלה, ראשי האופוזיציה, יאיר לפיד ובני גנץ, הודיעו כי הם מגבים את כוחות הביטחון במהלך המבצע בעזה | גנץ: "מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות גם בהמשך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 08:29 יח באייר התשפג

לפיד וגנץ הודיעו: "נגבה כל פעילות מבצעית"
גנץ ולפיד הודיעו: "מגבים את כוחות הביטחון", צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעקבות פעילות צה"ל בעזה הלילה, במסגרת מבצע "מגן וחץ", ראשי האופוזיציה שהרבו לבקר את המדיניות הביטחונית של הממשלה, צופפו שורות ופרסמו הודעות תמיכה בכוחות הביטחון הפועלים ברצועה והודיעו: "נגבה כל פעילות מבצעית למען הגנה על תושבי הדרום".

תיעוד מבצע מגן וחץ

תיעוד מבצע מגן וחץ צילום: Atia Mohammed/Flash90

יאיר לפיד: "החשבון איתם ייסגר"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, הודיע כי הוא מגבה את פעילות צה"ל: "מחזק את כוחות הביטחון על המבצע נגד הג'יהאד האסלאמי. ארגוני הטרור ברצועה יודעים הבוקר שקהיליית המודיעין וכוחות הביטחון עוקבים אחרי כל צעד שלהם והחשבון איתם ייסגר", עוד הוסיף ואמר: "תגובה ישראלית תקיפה במקום ובזמן שטוב לנו, היא הדרך הנכונה להתמודד מול הטרור מעזה. נגבה כל פעילות מבצעית למען הגנה על תושבי הדרום".

בני גנץ: "מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות"

גם יושב ראש המחנה מהממלכתי, בני גנץ, בירך על פעילות צה"ל בגדה הלילה: "אמרתי בשבוע שעבר ואומר גם כעת - אויבינו שגו בהערכת המצב. אני מברך על הפעולה החשובה הלילה ברצועה ועל שימור המדיניות ההתקפית", אמר והדגיש: "ניתן גיבוי מלא לצה"ל וכוחות הביטחון בכל פעולה, ואני מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות גם בהמשך".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368