פעם שניה: אכזבה למעריצים של הזמר הסרוג

אחרי שהופעתו של הזמר הסרוג בשדרות נדחתה כבר פעם אחת בשל מתיחות ביטחונית, הזמר חושף שגם את הופעת הפיצוי המתוכננת הוא נאלץ לדחות: "אהובי בשדרות ובעוטף עזה, אל ייאוש, זה רק יגרום למפגש שלנו להיות חזק יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/23 12:50 כא באייר התשפג

פעם שניה: אכזבה למעריצים של הזמר הסרוג
חנן בן ארי , צילום: eclipse media

לפני כחודש הזמר חנן בן ארי אמור היה להופיע באצטדיון טוטו שדרות בהשתתפות 5,000 צופים, אולם למרות רצונו העז לקיים את ההופעה כמתוכנן, בשל מתיחות ביטחונית הורה מפקד פיקוד הדרום שלא לקיימה. הזמר המצליח הבטיח למעריצים המאוכזבים שיפצה אותם בהופעה אחרת, שנקבעה להתקיים בתחילת שבוע הבא. אבל בשל המצב הביטחוני ומטחי הרקטות הכבדים השבוע- חנן בן ארי נאלץ לדחות גם את ההופעה הזאת.

"אל יאוש, זה רק יגרום למפגש שלנו להיות חזק יותר"

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, כתב לתושבי הדרום: "אהובי בשדרות ובעוטף עזה, המופע הגדול שלנו יחד שוב נדחה. אבל אל יאוש, זה רק יגרום למפגש שלנו להיות חזק יותר! אני מבטיח", בן ארי הסביר מדוע לא הייתה ברירה אלא לדחות: "בגלל המצב הביטחוני בעוטף ובהוראת הצבא שלנו, הצוותים הטכניים של המופע לא יכולים להיכנס להקמות שתוכננו להיות ולכן המופע בשדרות לא יוכל להתקיים"

הזמר הבטיח לקהל שלו, שלמרות הכל ימצא מועד חדש לקיום המופע: "יחד עם עיריית שדרות נודיע על מועד חדש שיתפרסם בקרוב", והציע למאוכזבים: "כמובן מי שיבקש החזר כספי, יקבל במלואו. אוהב אתכם ומחבק אתכם". 

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ההודעה שקיבלו רוכשי הכרטיסים

רוכשי הכרטיסים להופעה קיבלו הודעה, בה נכתב: "בשל המצב הביטחוני והקושי של הצוותים הטכניים להיכנס להקמות, אנו נאלצים לדחות את המופע של חנן בן ארי שתוכנן ליום ראשון הקרוב (14/5). הודעה על מועד חדש תתפרסם בקרוב. כל מי שיבקש החזר כספי יוכל לקבלו בתום המבצע. תודה מראש על הבנתכם, החברה העירונית לספורט ואירועים שדרות"