חנן בן ארי מבטל הופעה בפעם השניה והוא לא לבד - רשימת הביטולים המלאה

לאחר שהופעתו בשדרות בוטלה בשל מצב בטחוני מתוח, חנן בן ארי הודיע כי הוא דוחה את הופעתו בטבריה עקב מזג האוויר הסוער | גם איתי לוי, מירי מסיקה, עידן חביב ואמנים נוספים הודיעו על דחיות וביטולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 22:33 יט בניסן התשפג

חנן בן ארי מבטל הופעה בפעם השניה והוא לא לבד - רשימת הביטולים המלאה
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהזמר הסרוג חנן בן ארי הודיע כי למרות המצב הבטחוני המתוח בדרום הופעתו שתוכננה להתקיים בתחילת השבוע בשדרות תתקיים כמתוכנן - אלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו הורה על ביטול ההופעה. היום (ב') הזמר המצליח הודיע על ביטולה של הופעה נוספת שתוכננה להתקיים הערב, הפעם בצפון, זאת בשל מזג האוויר הסוער.

ההופעה אמורה הייתה להתקיים בטבריה, אולם מזג האוויר הגשום והסוער לא אפשר את קיומה. בסטורי שפרסם באנסטגרם כתב בן ארי: "הכל היה מוכן! ואז מזג האוויר הקיצוני הגיע. ההופעה הערב נדחית". עוד כתב למעריצים המאוכזבים: "העירייה תעדכן במועד חדש, מי שירצה לקבל החזר כספי יוכל לקבלו. כמה רצינו לפגוש אתכם". 

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

כל הפרטים על ההופעות שבוטלו ונדחו

תנאי מזג האוויר הובילו לגל של ביטולי הופעות בכל רחבי הארץ. ביניהן הופעתו של איתי לוי שהייתה אמורה להתקיים באשדוד, ונדחתה ל- 20.06, והופעתה של מירי מסיקה שהייתה אמורה להתקיים בפארק אריאל שרון ונדחתה גם היא ל- 17.6. בוטלה המימונה של זהבה בן, שהייתה אמורה להתקיים ביום חמישי, עידן חביב ביטל את הופעתו באמפי שוני ביום רביעי, וההופעה המשותפת לדני סנדרסון ותיסלם נדחתה למועד שיפורסם בהמשך.