מבצע מגן וחץ

למרות הירי במרכז: ההחלטה של אביב גפן

בצל המצב הבטחוני והירי באזור המרכז, אמנים רבים בחרו לבטל את ההופעות המתוכננות ולדחות אותן למועד אחר ורגוע יותר. למרות זאת, הזמר אביב גפן החליט שלא לבטל את ההופעה ולקיים כמתוכנן

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 12:02 כ באייר התשפג

למרות הירי במרכז: ההחלטה של אביב גפן
אביב גפן, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

בעקבות המצב הבטחוני המתוח, אמנים רבים החליטו לבטל את הופעותיהם בערים השונות ולדחות אותן למועד אחר, בו לא תהיה סכנה לציבור המגיע מקרוב ומרחוק. בין ההופעות הרבות שהיו אמורות להתקיים, עמדה הופעתו הגדולה של אביב גפן שתוכננה להתקיים בפארק הירקון, "נשף רוק 11". המעריצים האוהבים שקנו כרטיסים להופעה חיכו לעדכון מההפקה, שתכריע האם תתקיים או תתבטל.

אביב גפן יקיים את ההופעה בפארק הירקון כמתוכנן

היום (ה') האמן הוותיק הודיע כי ההופעה בפארק הירקון תתקיים כמתוכנן, למרות המצב הבטחוני. ההחלטה נעשתה בתאום ובאישור פיקוד העורף. "מתרגש לפגוש את כולכם", כתב גפן בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, ופתח שעון ספירה לאחור עד להופעה המיוחלת.

חיקה את חבר הכנסת אלמוג כהן

הזמר שרגיל להתבטא על עניינים פוליטיים, ניצל את הפדיחה של חבר הכנסת אלמוג כהן, בה נתפס מתדרך אזרח להפריע לו בעת ריאיון, על מנת לקדם את ההופעה שלו. את הסרטון, פרסם גפן בשיתוף פעולה על שני ילדיו. בסרטון, נראה גפן בביתו כשהוא עומד לפנות למצלמה, רגע לפני שהוא מתחיל לדבר, הוא מתדרך את בנו ואומר לו "לדאוג שהילד יפריע לי באמצע". גפן ממשיך ומפרסם את את ההופעה. בסוף דבריו, פורץ בנו הקטן לסרטון ואומר לו במתיקות: "אבא, אני אוהב אותך".