יאיר שרקי מתמוגג מהשר החרדי: "לא נכנע ללחץ"

העיתונאי יאיר שרקי פרגן למשה ארבל שהשיב לפנייתו של יו"ר נעם, אבי מעוז, שהתלונן על שימוש ב"עברית רב מגדרית" ביום עיון של משרד הפנים: "מתעקש פשוט לעבוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 15:08 כ באייר התשפג

יאיר שרקי מתמוגג מהשר החרדי: "לא נכנע ללחץ"
צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יו''ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, פנה לאחרונה לשר הפנים, משה ארבל, בעקבות שימוש בעברית לא תקינה הנקראת 'עברית רב מגדרית' ביום עיון של אגף בכיר תכנון ופיתוח של משרד הפנים, וביקש לדעת מי אישר את הצבת השלט. בעקבות הפנייה, השר ארבל השיב היום (ה') למעוז ואמר כי הוא לא מתכוון להתעסק בנושא הזה.

בתוך כך, העיתונאי הסרוג של חדשות 12, יאיר שרקי, פרגן לשר ארבל בעמוד האינטסגרם שלו. "אחלה משה ארבל שלא מוכן להיכנע לשיח ההטרלות אליו נחטפנו אלא מתעקש פשוט לעבוד", כתב שרקי עם צילום מסך של המכתב.

אבי מעוז |

אבי מעוז | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אני לא מתכוון להתעסק בעיצובים גרפיים"

"משרד הפנים בראשותי מרובה אתגרים ומשימות", פתח ארבל את תשובתו, "ביניהם לבחירות לרשויות המקומויות וכן טיפול במשבר הדרכונים ועוד משימות רבות ומגוונות הנוגעות בחיי אזרחי ישראל כולם, נשים וגברים, יהודים וערבים, דתיים ושאינם".

משה ארבל |

משה ארבל | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כאמור, ארבל השיב כי הוא לא מתכוון להתעסק בנושא הזה. "אני לא מתכוון להתעסק בעיצובים גרפיים של שלטים כל תקופת כהונתי כשר פנים. מכבד מאד את עמידתך על נושא זה אך הוא אינו על שולחן העבודה שלי ולו לנוכח המשימות הדחופות יותר המונחות על שולחן זה".