בגלל בעיות סאונד: אביב גפן נטש את ההופעה בדרום

הזמר, שקיבל אישור הלכתי להופיע ביום העצמאות, כבר הגיע להופעה המתוכננת בקריית גת אך נאלץ לנטוש בגלל עיכוב של קודמתו על הבמה, נועה קירל, שנגרם בגלל בעיות בסאונד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/23 12:39 ה באייר התשפג

בגלל בעיות סאונד: אביב גפן נטש את ההופעה בדרום
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

נטש את ההופעה: ברחבי הארץ, ציינו אמש (ג') את כניסתו של יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. אחד המנהגים שהשתרשו בתרבות הישראלית, הם הופעות יום העצמאות כשכל עיר מנסה להביא אליה את מיטב האמנים במדינה. אך אכזבה מסויימת נרשמה בקריית גת, כשהופעתו של אביב גפן בוטלה לאחר שחלו עיכובים בלוחות הזמנים.


 

ההופעה של קירל התעכבה, אביב גפן נאלץ לנטוש

על פי פרסום של העיתונאי רן בוקר, גפן כבר הגיעה למתחם ההופעה בעיר וחיכה בחדר האומנים, אך מאחר וההופעה של קודמתו, נועה קירל התעכבה, נאלץ הזמר לעזוב מבלי שהופיע מכיוון שכבר נקבעו לו מראש הופעות נוספות. 

אביב גפן מופיע ביום הזיכרון |

אביב גפן מופיע ביום הזיכרון | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

התנאי להופיע בשבעה של אביו: ההכנסות מההופעה יוקדשו למען זכרו של יהונתן גפן

לאחר שעלו קולות רבים ברשתות החברתיות שביקרו את הזמר אביב גפן על כך שהוא מתכנן להופיע ביום העצמאות - לפני תום ימי השבעה על אביו, המשורר והיוצר יהונתן גפן ז"ל שנפטר בשבוע שעבר, נודעה הסיבה להחלטתו. 

נועה קירל

נועה קירל צילום: תומר לשר

העיתונאי רן בוקר, פרסם מה עומד מאחורי הקלעים של החלטת אביב גפן להופיע בחגיגות העצמאות. לדבריו, גפן שבעבר התבטא רבות נגד הדת היהודית, הגיש שאלת רב לגבי ההופעה, ושאל האם הוא יוכל להופיע בחגיגות העצמאות על אף היותו אבל.

הסיבה לביטול ההופעה: תקלות בסאונד

בהודעה שיצאה מטעם העירייה לתושבי קריית גת נמסר: "לצערנו בשל תקלות בסאונד הפקה של המופע הקודם לאביב גפן, נתאחרה ההופעה זמן רב ואביב גפן שהמתין ארוכות עד שתסתיים ההופעה של נועה קירל, לא נותרה בידו ברירה אלא לעזוב בשל התחייבות להופעות נוספות בת"א ולכן לא הופיע", עוד נכתב: "אנו מתנצלים על השיבושים שנגרמו ומבטיחים לברר את העניינים לאשורם".