"עכשיו כולם יודעים": הפדיחה של גיה באר גורביץ

השחקנית וכוכבת "ארץ נהדרת", גיה באר גורביץ', חשבה שהיא התכתבה עם בעלה וגילתה כי בטעות שלחה הודעות בקבוצה המשפחתית שלו: "זה היה אמור להיות ליוגב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 08:09 כ באייר התשפג

"עכשיו כולם יודעים": הפדיחה של גיה באר גורביץ
גיה באר גורביץ, נפרדת, צילום: עידו נחניאלי

"עכשיו כולם יודעים": מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה שבמקום לשלוח הודעות בפרטי, שלחנו את ההודעות האישיות בקבוצות הוואטסאפ שלנו. זה מה שאירע לשחקנית וכוכבת "ארץ נהדרת", גיה באר גורביץ'. השחקנית חשבה שהיא מתכתבת עם בעלה, יוגב יפת, וגילתה כי היא שלחה הודעות בקבוצה המשפחתית שלו. את ההתכתבות פרסמה אמש (ד') גיה בעמוד האינטסגרם שלה.

בקבוצה כתבה גורביץ': "אני באפיסת כוחות", "הבית בלאגן", "ניקיתי את הרצפה בפינת האוכל וזהו", "אני ממש עייפה". לאחר כחמש דקות, גילתה גיה כי כתבה בקבוצה המשפחתית של יוגב וכתבה: "סליחה, זה היה אמור להיות ליוגב, אבל עכשיו כולם יודעים". אחיו של יפת, בניה כתב כי "אחיה מציע שירותי ניקיון". 

צילום: shutterstock

כוכבת ארץ נהדרת מבקשת: "תעלו סטורי מהסלון"

נזכיר כי במהלך חול המועד פסח,  השחקנית וכוכבת "ארץ נהדרת", גיה באר גורביץ', ציינה  כי אלו ימים לא פשוטים בשבילה להיכנס לרשת החברתית. "חברים זה כבר נהיה לא פשוט להיכנס לאינסטגרם. כל אחד מעלה סטורי. אחד שוחה עם דולפינים, אחת ביאכטה, עוד חברה בדובאי עם גמלים, עוד אחד בפריז, אני היחידה שנשארתי בארץ? כי ככה זה מרגיש".

גיה באר גורביץ

גיה באר גורביץ' צילום: ויקיפדיה, רונן פדידה CC BY-SA 4.0

גיה ביקשה מעוקביה אם הם יכולים להעלות סטורי כדי שהיא לא תרגיש בודדה. "אז אני מבקשת אם יש פה עוד אנשים במצב שלי תעלו סטורי מהסלון, מהמטבח, מהמסדרון רק כדי שאני ארגיש שאני לא היחידה שנשארה בארץ כי ככה זה מרגיש, שכחו אותי בארץ שתיים, שלוש. תהיו חברים, בבקשה. כי אני מרגישה באמת הכי בבית בעולם, באמת בבית".