"אין תקציב": מאיה ורטהיימר עשתה פאדיחת ענק באינסטגרם

מנחת "אהבה חדשה", מאיה ורטהיימר, העלתה סטורי המיועד לחבריה הקרובים בו ביקשה מהם לצפות בפרק ששודר הערב מהסיבה כי לערוץ 13 אין תקציב, אך הסתבר כי הוא עלה בטעות אצל חצי מיליון עוקביה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 23:38 כז באדר התשפג

"אין תקציב": מאיה ורטהיימר עשתה פאדיחת ענק באינסטגרם
מאיה ורטהיימר | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאיה ורטהיימר היא אחת השחקניות העסוקות ביותר. היא חיה על הקו בין ניו יורק לישראל, מככבת בשלל סדרות טלוויזיה ומגדלת יחד עם בעלה, אסף זמיר, בת מתוקה שמתועדת רבות. בימים אלו, משודרת בערוץ 13 העונה השלישית של תכנית הריאליטי "אהבה חדשה" בהנחייתה של ורטהיימר.

"זו עונה נפלאה ולערוץ אין תקציב על לדחוף את זה"

על פי דיווח של כתב "ישראל היום, ערן סוויסה", ורטהיימר העלתה היום (ב') סטורי המיועד לחבריה הקרובים (הקלוז פרינד) בו ביקשה מהם לצפות בפרק ששודר הערב מהסיבה כי לערוץ 13 אין תקציב, אך הסתבר כי הוא עלה בטעות אצל חצי מיליון עוקביה.

מאיה ורטהיימר, אהבה חדשה

מאיה ורטהיימר, אהבה חדשה צילום: צילום מסך

"חברי הקלוז פרינד שלי, אני ממש מבקשת שתעזרו לי להרים היום לאהבה חדשה שתשודר היום ברשת 21:15. זו עונה נפלאה ולערוץ אין תקציב על לדחוף את זה כמו שצריך אז בבקשה תהיו חברים. ואני חייבת לכם, וואלה זה שווה". כעבור כמה דקות, הבינה מאיה כי מדובר בטעות והסירה את הסטורי.

מאיה ורטהיימר חשופה: "אני מקנאה כמו ילדה"

כזכור, בעקבות הסדרה "גוף שלישי" בכיכובם של יהודה לוי ורותם סלע העוסק בתהליך פונדקאות, שיתפה ורטהיימר בתחושותיה. הוא פותח המון פצעים שלא הגלידו", הסבירה. מאיה כינתה את התחושות שלה בשם "מפרג'לס", והסבירה שהיא גם מפרגנת וגם מקנאה, "זה קורה כשאני רואה נשים בהריון". ורטהיימר ניסתה להעביר למאות אלפי עוקביה את התחושות, "יש כאלה שהתמזל מזלן והכל בא בקלות, אבל אני כועסת על עצמי ועל הגוף שלי. אני מקנאה".

מאיה ורטהיימר ויהודה לוי בהשקת כאן 11

מאיה ורטהיימר ויהודה לוי בהשקת כאן 11 צילום: רפי דלויה