נטלי דדון מתרגשת: "התאהבתי בך מהרגע הראשון"

רגע לפני שתעלה על במת אירופה ותנסה לכבוש את הצופים בהופעה בלתי נשכחת, נועה קירל מקבלת חיזוק מהדוגמנית נטלי דדון, ששיתפה תמונה ישנה במיוחד של השתיים והתמוגגה, "גאה בדרך שעברת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 18:39 יח באייר התשפג

נטלי דדון מתרגשת: "התאהבתי בך מהרגע הראשון"
צילום: תום מרשק

בעוד שעות ספורות הערב (ג') נועה קירל תככב על במת האירוויזיון בחצי הגמר, עם השיר "unicorn" שחשפה לראשונה לפני כחודשיים. בארץ כולה דרוכים לקראת ההופעה של קירל, שהגיעה בתזמון קצת בעייתי עם הפעולה הצבאית בעזה, ומתפללים להצלחתה. קולגות רבות מהתעשייה איחלו לה בהצלחה וביקשו מהעוקבים להצביע, וגם הדוגמנית נטלי דדון השקיעה בפוסט משלה.

נטלי דדון החמיאה לנועה קירל: "מתפוצצת מגאווה שאת שלנו"

"בא לי להשוויץ קצת", כתבה דדון בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "איך התאהבתי בך מהרגע הראשון ואיך אני גאה בדרך שעברת ובמי שהפכת להיות". את הפוסט אושיית הרשת כתבה לצד תמונה משותפת שלה ושל קירל, כשהזמרת הייתה צעירה הרבה יותר ודדון עוד הייתה עם פוני. "כאן אני בהריון עם פצפץ ואת ילדה קטנטונת מהממת בתחילת דרכה", התייחסה הדוגמנית לתמונה, "את ההמשך כולם יודעים".

דדון המשיכה להתמוגג מהכוכבת הצעירה, "מתפוצצת מגאווה שאת שלנו ובשבילנו את כבר הזוכה", ואיחלה לה לעוף הכי גבוה, למרות המצב הבטחוני. לעוקבים שלה מחו"ל היא לא שכחה להזכיר להצביע לישראל, ולנועה איחלה בעיקר ליהנות.