העיתונאי הדתל"ש בראיון חשוף: הייתי צריך להיות נשוי עם שלושה-ארבעה ילדים

בריאיון בתכנית "אנשים", כתב חדשות 12 אורי איזק סיפר על העולם הדתי שהשאיר מאחוריו וחושף מה גרם לו לצאת בשאלה: "אתה תוהה אם מה שסיפרו לך כל החיים, היה שקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 18:08 יח באייר התשפג

העיתונאי הדתל"ש בראיון חשוף: הייתי צריך להיות נשוי עם שלושה-ארבעה ילדים
אורי איזק, צילום: עמיחי כהן-cc-by-sa ויקיפדיה

כתב החדשות הדתל"ש של חדשות 12, אורי איזק, עבר אתמול, לכמה שעות, לצד השני של המיקרופון. בריאיון חשוף ורגיש לתכנית "אנשים" של קשת, סיפר בין השאר על תהליך החזרה בשאלה שעבר ועל הקשר שלו עם הדת והמשפחה. 

"הייתי צריך להיות רואה חשבון שמרוויח סבבה, נשוי עם ילדים"

איזק סיפר על ילדותו בעולם הדתי, "בעולם שגדלתי בו הייתי צריך להיות רואה חשבון שמרוויח סבבה, נשוי עם שלושה-ארבעה ילדים", הפתיע ואמר. "דתי עם כיפה שהולך לבית הכנסת, מקפיד על קלה כחמורה, וממשיך ללכת בתלם שהוריי חרשו בעבורי". לכתב היה חשוב להדגיש, שלמרות שבחר בדרך חיים מעט שונה מזו שאליה חינכו הוריו, אין בו טרוניה: "הוא אחלה תלם. אני מעריך מאוד את מה שקיבלתי", הדגיש.

נסלי ברדה

נסלי ברדה,"אנשים" צילום: אוהד רומנו

"אתה תוהה אם מה שסיפרו לך כל החיים, היה שקר"

איזק חשף מדוע החליט לחזור בשאלה, וסיפר שזה החל דווקא במקום הכי פחות צפוי- בתקופת לימודיו בישיבה הגבוהה באילת, כשהתגייס לצבא החלו השאלות: "גדלתי בחממה, חממה טובה", אמר. "יצאתי ממנה כשהתגייסתי למקום מאוד חילוני. לצאת מהחממה הזו לעולם כזה מעלה שאלות". איזק הסביר, "אתה תוהה אם מה שסיפרו לך כל החיים, שאנחנו האליטה שבאה להחליף את האליטה היה שקר. לא, זה היה אמת, אבל לצד האמת הזו יש עוד אמת של אנשים אחרים".