עם קשתות של יוניקורן: המשלחת הישראלית לאירוויזיון יצאה לדרך

שבוע וחצי לפני חצי הגמר בו תופיע נועה קירל ותייצג את מדינת ישראל, המשלחת לאירוויזיון יצאה לדרך עם מטוס ממותג וקשתות של יוניקורן לכל הדיילים והדיילות, "מתרגשת מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 12:30 ט באייר התשפג

עם קשתות של יוניקורן: המשלחת הישראלית לאירוויזיון יצאה לדרך
נועה קירל, צילום: מורן ויזל

בעוד פחות משבועיים נועה קירל תעמוד על הבמה הגדולה בעולם ותייצג את מדינת ישראל בתחרות השירה של אירופה, האירוויזיון. היום (א') המשלחת הישראלית עלתה על מטוס אל-על ויצאה לליברפול, שם תתכונן בחזרות מסיביות עד לחצי הגמר הראשון, שיערך ב-9 במאי, ובו תופיע גם נועה קירל עם שירה "יוניקורן".

צילום: מורן ויזל

"בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית פשוטה"

לכבוד הטיסה נערך אירוע חגיגי בטרקלין המלך דוד של אל על, בנוכחות אנשי המשלחת הישראלית לאירויזיון, הנהלת אל על והנהלת כאן, תאגיד השידור הישראלי. הטרקלין והטיסה לבשו מיתוג חגיגי ברוח האירוויזיון, מלווים בחדי קרן רבים ומגוונים. את הטיסה יבצע מטוס בואינג 737-900 של אל על, שלפני שבועיים נחשפה מדבקת היוניקורן המיוחדת שהודבקה עליו לכבוד נועה קירל. בטיסה יושמע השיר "יוניקורן", והדיילים והדיילות יענדו קשתות של יוניקורן.

צילום: מורן ויזל

דקות לפני ההמראה, קירל נשאה נאום מרגש. "זה כבוד עצום בשבילי", אמרה נציגת ישראל, "לייצג את המדינה שלנו ואת העם שלנו עם השיר שלי". קירל לא שכחה להודות למי שליווה אותה ותמך בה בתקופה האחרונה, בה עבדה קשה מאוד באהבה גדולה לקראת האירוויזיון. "בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית, פשוטה, מתרגשת מאוד ורוצה להודות לחברת אל על שמטיסים את כל המשלחת באופן מיוחד ודואגים לנו שנגיע עם התחושה שאנחנו הכי בבית בעולם".

צילום: מורן ויזל