צופית גרנט מתפוצצת: "עכשיו אני מכירה את רוצחי נפשה"

העיתונאית ומנחת הטלוויזיה, הביעה את תסכולה כי אנסיה של יעל גרימברג ז"ל מסתובבים חופשי: "רמסתם לילדה הזאת את העתיד לא יכולתם לדאוג אפילו בסתר שתהיה לה רווחה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 16:40 יז באייר התשפג

צופית גרנט מתפוצצת: "עכשיו אני מכירה את רוצחי נפשה"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

יעל גרימברג, קרבן האונס מקיבוץ שמרת, הלכה לעולמה בגיל 49 והובאה אתמול (א') למנוחות בקריית אתא. פרשת האונס המזעזע אירעה בשנת 1988, כשגרימברג הייתה בת 14 בלבד. העיתונאית והשחקנית, צופית גרנט, כתבה פוסט לזכרה בו הביעה את תסכולה כי אנסיה מסתובבים חופשי.

"עכשיו אני מכירה את רוצחי נפשה"

גרנט ציינה בתחילת דבריה כי בעקבות הראיון של יעל ז"ל, היא עשתה עבודת תחקיר על האנסים. "אני שומעת את קולה השבור של יעל גרינברג ז"ל (הילדה שעברה אונס קבוצתי בקיבוץ שמרת) בראיון שנעשה איתה לפני כשלוש שנים, מכאן כבר יצאתי לתחקיר משלי, צללתי לסיפור שהדיר שינה מעיני בכל פעם שנתקלתי בו, ואני יודעת לחקור, עכשיו אני מכירה את רוצחי נפשה של הילדה בת ה14 מקיבוץ שמרת שעברה אונס מחליא במשך ימים, בררתי מי הם ומה הם עושים, הם, הנאשמים המשיכו הלאה, גם המשפחות התומכות שלהם כנראה המשיכו הלאה, ממש ככה, ה'חברה' הקימו משפחות, פיתחו קריירות, החיים כמו החיים, וואו. בא לי רק לקלל".

"רמסתם לילדה הזאת את העתיד לא יכולתם לדאוג אפילו בסתר שתהיה לה רווחה?"

צופית פנתה לגברים שאנסו של יעל ז"ל ואמרה כי "אין לי מספיק זעקות בתוכי, וצרחות מרוב שזה מעצבן אותי, נבלות, רמסתם לילדה הזאת את העתיד לא יכולתם לדאוג אפילו בסתר שתהיה לה רווחה? שתוכל לקבל טיפול ראוי בכדי להמשיך בחיים? אתם יודעים, רגשות אשמה אלו רגשות קשים אבל לפעמים זהו המצפן שלנו, לכם בטוח אין מצפן, אנסים עלובים אתם, זה שורש נשמתכם וככה תצאו מהעולם הזה בבוא יומכם, עם כתם על המצח, כתם שחור משחור אות קין".

צילום: באדיבות המשפחה

בסיום דבריה, אמרה גרנט כי מדינת ישראל לא עושה המספיק כדי לטפל בנפגעות. "ואתם יודעים מה הכי נורא? שעדיין במדינת ישראל מסתובבות נפגעות טראומה מינית ביננו, הלב שלהן מדמם, הן מחליפות מצעים כל יום כי הן מתעוררות במיטה רטובה מסיוטי הלילה שלהן, והן פוחדות משיטות החקירה המשפילות והעונשים המגוחכים שמקבלים הנבלות סורטי הנשמות המתוקות. נוחי על משכבך בשלום יעל יקרה".