מרב מיכאלי נשאלה מי קם לילד בלילה - כך היא הגיבה

לא מזמן יושבת ראש מפלגת העבודה הפכה לאמא לשניים, יחד עם בן זוגה ליאור שליין, כשהביאו לעולם את אלון בהליך פונדקאות. כעת היא מדברת על האימהות ועונה על השאלה - מי קם לתינוק בלילה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 16:04 יז באייר התשפג

מרב מיכאלי נשאלה מי קם לילד בלילה - כך היא הגיבה
צילום: מתוך הטוויטר של מרב מיכאלי

לא מזמן חברת הכנסת מרב מיכאלי, יושבת ראש מפלגת העבודה, הצליחה להפתיע את כולם כשבישרה על לידתו של אלון, שהגיע לעולם בהליך פונדקאות. למיכאלי ובן זוגה הקומיקאי ליאור שליין בן נוסף, אורי, שנולד גם הוא בפונדקאות לפני כשנתיים. היום (ב') מיכאלי הגיעה לכנסת והותקלה בשאלות לא רק בנושאים פוליטיים, אלא רבים שהתעניינו בשלומו של התינוק החדש.

"מי מתעורר בלילה? אנחנו מגדלים ילדים ישנים"

"אלון, שלומו מצוין, תודה רבה, כמו גם אחיו הבכור אורי", השיבה מיכאלי. הכתב יהודה שלזינגר התעניין ושאל כיצד האח הגדול מקבל את התינוק הטרי שהצטרף למשפחה, וחברת הכנסת השיבה, "מקבל אותו מאוד יפה, מחבק את העריסה ואותו, צריך רק לשים לב שהוא לא ידפוק לו את האוטובוס שהוא תמיד מחזיק ביד", התבדחה.

כשנשאלה מה עם האבא, כלומר ליאור שליין, היא השיבה בחיוך, "בלי עין הרע, באמת. מי שלא ראה שמחה כזאת לא ראה שמחה בימיו". זה לא סוד שתינוק מתעורר בלילה פעמים רבות, והשאלה מי מביניהם קם עבורו הייתה רק מתבקשת, "אנחנו מגדלים ילדים ישנים", צחקה מיכאלי, והבטיחה למי שמעוניין בטיפים שיפנה אליה בפרטי.