הצצה ארז טל: "הייתי עם מרב מיכאלי שבע שנים - לא מצטער על יום אחד"

מנחה הטלוויזיה הוותיק הגיע להתארח בתכנית "פגישה עם רוני קובן", שם דיבר על הקשר עם האקסית יושבת ראש מפלגת העבודה, על תרבות הרייטינג ועל הפחד להזדקן על המסך

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 15:39 יג בניסן התשפג

ארז טל: "הייתי עם מרב מיכאלי שבע שנים - לא מצטער על יום אחד"
ארז טל, צילום: Flash90

ארז טל הוא אחד ממנחי הטלוויזיה הוותיקים ביותר בישראל. הוא החל את דרכו בגלי צה"ל בעודו חייל צעיר והתגלגל עד לתכניות הפריים טיים הגדולות ביותר, ביניהן "האח הגדול", "אל תפיל את המיליון", "מועדון לילה" ועוד. הערב (ג') טל מגיע לתכנית "פגישה עם רוני קובן", בה ידבר על תרבות הרייטינג, התקפי החרדה והפחד להזדקן על המסך.

הצצה לפרק שישודר הערב:

צילום: כאן 11

ארז טל על מרב מיכאלי: היא הייתה שטותניקית

במסגרת התכנית, המנחה רוני קובן הציג בפני טל תמונות של אנשים וביקש ממנו להגיד את דעתו עליהם. כשהציג בפניו תמונה של יושבת ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי, ארז טל חייך. "תראה איך הצלחת עד עכשיו להימלט מהצהוב ועכשיו אתה שוחה בשלוליות", אמר לקובן בשעשוע. טל שיתף שאכן יצא בעבר עם מיכאלי במשך שבע שנים, והודה, "לא מצטער על יום אחד בשבע השנים האלה".

כשנשאל על ידי קובן מדוע השניים התרחקו, טל השיב, "אני חושב שזה טבעי, לא?", והוסיף, "אנחנו לא ברוגז או משהו, אבל היא קצת...", טל התקשה למצוא את המילים, "יכול להיות שסביבתה הציעה לה להתרחק מהתקופה ההיא, שהיא הייתה שטותניקית". 

"פגישה עם רוני קובן", כאן 11, הערב