המשטרה תחקור מי הדליף מהנייד של אפי נווה

בעקבות הערעור של אפי נווה, המשטרה תחקור האם חומרים אכן מוחזקים שלא כדין אצל אדם שאינו מורשה לכך, בנוסף המשטרה תבדוק אם החומרים הופצו בניגוד לחוק.

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/19 15:13 ג בטבת התשפ

המשטרה תחקור מי הדליף מהנייד של אפי נווה
צילום: Koko/POOL, פלאש 90

המשטרה הודיעה כי תבדוק אם חומרים ממכשירו של אפי נווה, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, הוחזקו הודלפו אצל אדם שאינו רשאי לכך והאם הדבר נעשה בניגוד לחוק. "לאור פרסומים שונים מהימים האחרונים, אודות הפצה שלא כדין של חומרים לכאורה מתוך טלפונים השייכים לעו"ד אפי נוה, הוחלט בתיאום עם פרקליטות המדינה, על קיום בדיקה משטרתית ראשונית לבירור האם חומרים כאמור אכן מוחזקים שלא כדין ברשות כל מי שאינו מוסמך או מורשה לכך, והאם חומרים כאלה הופצו שלא כדין על ידי הגורמים".

במשטרה הדגישו כי חרף הפתיחה בבדיקה, קיים צו איסור על פרטי הפרשה. זאת בניגוד לעמדת הנהלת בתי המשפט שטענו: "הרשות השופטת מצידה אינה מבקשת לחסות דבר ואין לה כל התנגדות שהחומרים ייחשפו, על מנת לשים קץ למסע ההכפשות חסר האחריות נגד שופטי ישראל בכללותם העושים את מלאכתם במסירות, במקצועיות ובאמונה".

נזכיר כי נוה, שעתיד לעמוד לדין בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים הגיש לפני יומיים ערר נגד ההחלטה שלא להעמיד לדין את העיתונאית מגלי צה"ל, הדס שטייף ואת הגורם שביצע בפועל את הפריצה למכשירו האישי. בנוסף, תבע נוה מגלי צה"ל ומשטייף פיצוי של 7 מיליון שקלים והשבת כל ההעתקים של כל החומרים שהיו במכשיר.