אחרי השיפור במצב, הזמר מודה לעם ישראל: "כל יום אנחנו רואים עוד התקדמות"

אחרי התאונה הקשה בה נהרג התינוק מעיין, דודו אביחי הולנדר משתף בשיפור במצבם של בני משפחתו: "מדהים לראות איך פתאום דברים כל כך קטנים הופכים להיות כל כך משמעותיים - פקיחת עין, זיכרון, דיבור, תנועה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 15:28 טז באייר התשפג

אחרי השיפור במצב, הזמר מודה לעם ישראל: "כל יום אנחנו רואים עוד התקדמות"
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אביחי הולנדר

שיפור נוסף חל בסוף השבוע שעבר במצבם של בני משפחת דומנוביץ' שנפגעו בתאונת הדרכים ביום העצמאות על כביש 40 ומאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אב המשפחה, אליה, שנפצע קשה מאוד, התעורר ומתקשר עם סביבתו. אשתו אילה נפצעה באורח בינוני ונמצאת בשיקום בבית החולים. הזמר והיוצר אביחי הולנדר, אחיה, פרסם פוסט הודיה לעם ישראל ולצוות הרפואי.

"עם ישראל ממש החזיק אותנו מכל הבחינות"

"בשני הפוסטים האחרונים ביקשתי את עזרתכם. בתפילות, בגיוס המונים ובשניהם ההתגייסות הייתה פשוט מופלאה. כשקורה דבר כזה יש איזו תחושה שאין כוח להחזיק יותר כלום בחיים ופה עם ישראל ממש החזיק אותנו מכל הבחינות. אלו שנלחמו על חייהם התעוררו, ובכל יום אנחנו רואים עוד התקדמות וזה פלא גדול. מדהים לראות איך פתאום דברים כל כך קטנים הופכים להיות כל כך משמעותיים - פקיחת עין, זיכרון, דיבור, תנועה", כתב הולנדר בהתרגשות.

הוא סיפר על התנהלותם המופלאה של הזוג: "מדהים לראות את אליה ואילה שברגעי שברונם הגדול שומרים על האמונה ומעריכים כל דבר שעושים עבורם, מצטערים לצער, מתנצלים להטריח ובעיקר עוטפים את הילדים שלהם באהבה גדולה וטובה בכל רגע שרק ניתן להם. רוצה לשבח את שתי המשפחות - דומנוביץ' והולנדר - שנלחמות פה ביחד, באחדות גדולה, ובגדלות נפש ואהבה".

אליה ואילה דומנוביץ

אליה ואילה דומנוביץ' בבית החולים | צילום: באדיבות המשפחה

"הצוות המדהים של סורוקה שלא רק שהציל את חייהם, פשוטו כמשמעו, אלא עשה ועושה זאת בחום וברגישות אין קץ"

הוא סיים בהודאה לצוות הרפואי ולעם ישראל: "כמובן גם את הצוות המדהים של סורוקה שלא רק שהציל את חייהם, פשוטו כמשמעו, אלא עשה ועושה זאת בחום וברגישות אין קץ - מדהימים כולכם. ושוב לעם ישראל היקר והיפה, על כל התפילות, השיתופים, ההזדהות, על העזרה חסרת הפשרות, הנדיבות, הלב הרחב, האנרגיות הטובות והחיבוק הגדול. זה לא מחזיר את הגלגל לאחור אך בהחלט מנחם מעט ומחמם את הלב. וכעת יוצאים לדרך חדשה, של שיקום וריפוי, ואמן שנתבשר מעכשיו רק בדברים טובים".